مسابقات نیم مایل یا ۸۰۴٫۷ متر یعنی سرعت! در این رقابت ها یک خودرو از حالت سکون حرکت می کند و سعی می کند در این مسافت به حداکثر سرعت ممکن دست یابد. رکورد نیم مایل به تدریج افزایش می یابد و در این فیلم شاهد یک رکورد جدید هستیم.

لامبورگینی هوراکان توئین توربوی Underground Racing با ثبت رکورد ۴۱۷٫۹ کیلومتر در ساعت سریعترین خودرو در مسافت نیم مایل است. در حین این ثبت رکورد عمکرد این لامبورگینی مدام ارتقا می یابد. این خودرو در دورهای اول به سرعت ۳۹۲٫۷ کیلومتر در ساعت دست می یابد و تیم مذکور برای مقابله با کمبود چسبندگی مدام این خودرو را دستکاری می کنند. از اینجا به بعد سرعت هوراکان در هر دور افزایش می یابد و سرانجام در دور نهایی رکورد بی نظیر ۴۱۷٫۹ کیلومتر در ساعت را ثبت می کند. این سرعت حتی از حداکثر سرعتی که بعضی از سوپر اسپرت ها در مسافت های بسیار طولانی تر از ۸۰۰ متر می توانند به آن دست یابند نیز بیشتر است!

در این فیلم شاهد تلاش فرد دیگری هستیم که سعی می کند با نیسان GT-R تقویت شده خود به سرعت بالایی در حد ثبت رکورد دست یابد. با اینکه این GT-R به اندازه لامبورگینی هوراکان تیم Underground Racing موفق نبود ولی توانست به سرعت شگفت انگیز ۴۰۸ کیلومتر در ساعت برسد.
تیم Underground Racing جزو ممتازترین تیونرهایی است که می توانند خودروهایی خلق کنند که در مسافت نیم مایل به سرعت های جنون آمیز برسند. در ۲۱ می سال ۲۰۱۷ یکی از هوراکان های تقویت شده این تیم با رسیدن به سرعت ۴۰۲ کیلومتر در ساعت رکورد جدیدی در آن زمان ثبت کرد.
یکی دیگر از لامبورگینی های تقویت شده این تیم در سال ۲۰۱۵ توانست به سرعت ۳۸۳٫۹ کیلومتر در ساعت برسد که باز هم در زمان خودش صاحب رکورد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل