تویوتایی مخصوص کودکان

AndroidOnlineNewsImage

کامات جدیدترین مدل از سری خودرو هایی است که مخصوص کودکان ساخته می‌شود. ساخت این سری خودرو ها از سال ۲۰۱۲ آغاز شد. مانند نسخه های قدیمی تر، کامات پتا بی سقف بوده و دارای یک موتور برقی کوچک است. طراحی آن مانند مک لارن ۲+۱ است. صندلی جلویی مخصوص کودک بوده و صندلی های دو طرف برای نشستن بزرگتر های آنها است.
اگز هنوز نگران رانندگی افراد کم سن در جاده هستید، تویوتا یک دوره مجازی را روی صفحه نمایش ۲۲۰ درجه ایجاد کرده است. کودکان می تواند در این دوره، از طریق چشم انداز های مختلف، در مورد کنترل خودرو خود مطالبی را یاد بگیرند.

در نمایشگاه های گذشته، با این خودرو های کوچک، تست های رانندگی برای کودکان راه اندازی می‌شد که از طریق آن می‌توانستند گواهی نامه مخصوص به خودرو خود را دریافت کنند و یا خودشان خودرو را طراحی کنند. از آنجا که کامات دارای پنل هایی است که قابلیت تغییر ظاهر به شکل خودرو اسپرت، روداستر کلاسیک و شاسی بلند های کوچک را دارد، طراحی آن توسط کودکان ممکن است. هدف اصلی از ساخت این خودرو های کوچک، آشنایی کودکان با چشم انداز رانندگی است و باید در نظر گرفت که تویوتا در آینده، به این مشتریان کوچک نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل