فروش اولین شاسی بلند برقی هوندا در ایران آغاز شد

هوندا

با برقراری اولین عرضه سامانه وارداتی ها، شرکت معین خودرو ایرانیان فروش اولین شاسی بلند برقی هوندا را در کشور آغاز کرد. هوندا E-NS1 یک کراس اوور یا همان SUV (بر اساس شناسنامه محصول اعلام شده توسط هوندا) تمام برقی است که شرکت معین خودرو ایرانیان آن را در نمایشگاه خودروی تهران سال ۱۴۰۲ معرفی کرد. چند هفته قبل هم خبرنگار آخرین خودرو گزارشی از گمرکات جنوب کشور تهیه کرد و مشخص شد که محموله این محصول تمام برقی و ژاپنی به بنادر ایران رسیده است.در حال حاضر دارندگان اولویت در سامانه وارداتی ها می توانند از طرح فروش اولین شاسی بلند برقی هوندا، یعنی E-NS1 شرکت معین خودرو ایرانیان استفاده کنند. بر اساس اطلاعیه سامانه، قیمت علی الحساب این محصول برقی در مبادی ورودی کشور یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است. بدیهی بوده که پس از اعلام قیمت قطعی توسط سازمان حمایت و اضافه شدن هزینه های جاری شماره گذاری، قیمت دقیق هوندا E-NS1 مشخص می گردد.

مشخصات شاسی بلند برقی هوندا E-NS1 شرکت معین خودرو ایرانیان
هوندا E-NS1 به یک پیشرانه الکتریکی ۲۰۱ اسب بخار با گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر مجهز است. توان این خودرو توسط یک سیستم انتقال قدرت تک سرعته به چرخ های جلو می رسد. باتری های E-NS1 فناوری آب خنک را دارند و ظرفیت ۶۸.۸ کیلووات ساعت را برای آن اعلام کرده اند. این خودرو می تواند با هر بار شارژ کامل باتری ها که بر اساس فرایند GB/T شارژ می شود، مسافت ۵۱۰ کیلومتر را طی کند.
در این شاسی بلند برقی هوندا و معین خودرو ایرانیان امکانات مختلف به نسبت کاملی دیده می شود و باعث می گردد که E-NS1 یکی از کامل ترین و ایمن ترین محصولات وارداتی فعلی بازار ایران باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل