۸۰۰ اسب بخار برای سوپر سدان «مرسدس بنز»

AndroidOnlineNewsImage (13)

مرسدس بنز E63 AMG در حالت استاندارد خودرویی بسیار قوی است و می تواند ۵۷۱ اسب بخار قدرت در نسخه معمولی و ۶۱۲ اسب بخار قدرت را در نسخه S تولید کند. اما این قدرت در استاندارد های کمپانی تیونینگ رنتک خیلی هم زیاد نیست و همین امر سبب شده تا این شرکت بسته تیونینگ جدیدی را برای این خودرو با نام R800 رونمایی کند که قدرت موتور E کلاس را به ۸۰۰ اسب بخار در ۶۸۰۰ دور بر دقیقه می رساند.

گشتاور موتور در این بسته تیونینگ جدید به صورت الکترونیکی روی ۱۰۵۰ نیوتن متر محدود شده است که به طور قابل توجهی از گشتاور ۷۵۰ نیوتن متری E63 و گشتاور ۸۵۰ نیوتن متری E63 S بیشتر است.
مشتریان رنتک می توانند سیستم اگزوز با روکش سرامیکی و کاتالیزور اسپرت را که ۲۰ اسب بخار به قدرت موتور اضافه می کند را نیز سفارش دهند. با این سیستم اگزوز صدای خودرو در حالت عادی فرقی نمی کند اما در حالت های اسپرت و اسپرت پلاس صدایی بسیار بیشتر از حالت استاندارد تولید می شود.

بسته تیونینگ R800 به قیمت ۱۷ هزار و ۵۱۹ دلار به فروش می رسد و دارای ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی است. بسته ارتقای R800 شامل ارتقا نرم افزاری، فیلتر هوای BMC، کاتالیزور اسپرت، توربوهای ارتقا یافته و سیستم سوخت رسانی تغییر یافته می شود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل