فروش تنها «پورشه ۹۱۸ اسپایدر» آبی رنگ

AndroidOnlineNewsImage-(1)

زمانی که خودروهای اسپورت مخصوص حراج می‌شوند عموماً یاد نمونه‌های متعلق به دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی می‌افتیم اما حراجی چند وقت دیگر بریتانیا شاهد فروش پورشه ۹۱۸ اسپایدر با آپشن های قابل توجه خواهد بود. از تعداد ۹۱۸ نمونه‌ای که پورشه ساخته تنها یکی دارای رنگ آبی Arrow بوده و حالا این خودرو حراج شده است.

علاوه بر رنگ خاص، خریدار این ۹۱۸ اسپایدر پکیج عملکردی Weissach را نیز سفارش داده است. این پکیج باعث جایگزینی سقف، آینه‌ها، فریم شیشه جلو و بال عقب با قطعات فیبر کربنی شده است. مواد خفه‌کننده‌ی صدای کمتر، رینگ‌های منیزیمی، اگزوز تیتانیومی و ترمزهای سبک‌وزن نیز باعث شده‌اند تا وزن این خودرو نسبت به نسخه‌ی استاندارد ۴۱ کیلوگرم کاهش یابد.

طبق گفته‌های RM Sotheby، این ۹۱۸ اسپایدر تنها یک مالک داشته و کارکرد آن ۱۱ هزار کیلومتر بوده است. این خودرو تنها یک‌بار سرویس شده و در آن لاستیک‌ها و لنت‌های ترمز خاص تعویض شده‌اند بنابراین ۹۱۸ آبی‌رنگ آماده‌ی سواری است. در همان زمان نمایندگی پورشه‌ی بریتانیا پوشش محافظتی رنگ را نیز نصب کرده است.

۹۱۸ اسپایدر به پورشه اجازه داد تا توانایی‌های ساخت یک هایپرکار هیبریدی را به همگان نشان دهد. این خودرو از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴٫۶ لیتری قرار گرفته در پشت کابین به همراه دو پیشرانه‌ی الکتریکی سود می‌برد. مجموع خروجی قوای محرکه‌ی خودرو به ۸۷۴ اسب بخار قدرت و ۱۲۸۰ نیوتون متر گشتاور می‌رسد. با نصب پکیج Weissach، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن تنها ۲٫۶ ثانیه طول می‌کشد.

این خودرو در ماه می و در حراج RM Sotheby عرضه خواهد شد. هنوز بهای تخمینی فروش این ۹۱۸ اسپایدر آبی رنگ اعلام نشده است.
رئیس کمپانی پورشه اولیور بلوم اعلام کرده که پورشه هر ده سال یک‌بار هایپرکارهایی نظیر ۹۱۸ اسپایدر را خواهد ساخت و هایپرکار بعدی این کمپانی تا حدود سال ۲۰۲۵ ظاهر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل