تویوتا در حال آزمایش نسخهٔ قوی‌تر سوپرا با پسوند GRMN است که گفته می‌شود به پیشرانهٔ شش سیلندر توئین توربوی ب‌ام‌و M4 با ۴۸۰ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود. تویوتا سوپرا در سال ۲۰۲۰ به بازار بازگشت و خانوادهٔ آن طی این سه سال با ارائهٔ پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو و گیربکس دستی رشد کرده است. بااین‌حال، مهم‌ترین اتفاق در مورد این کوپهٔ ژاپنی هنوز رخ نداده است. این اتفاق، معرفی نسخهٔ داغ‌تر GRMN است که عکاسان جاسوس حالا آن را شکار کرده‌اند. این خودرو در حال آزمایش در پیست نوربرگ‌رینگ و اطراف آن با استتار سبکی دیده شده است.

مهم‌ترین خبر در مورد سوپرا GRMN اما زیر کاپوت جریان دارد. شایعات بی‌شماری در این رابطه شنیده‌ایم که جدیدترین آن‌ها به تجهیز کوپهٔ تویوتا به پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی ب‌ام‌و M4 CSL اشاره دارد. این موتور ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد اما احتمال قرار گرفتن آن زیر کاپوت سوپرا کم به نظر می‌رسد. گزینهٔ محتمل‌تر استفادهٔ تویوتا از پیشرانهٔ M4 معمولی است که ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور در ب‌ام‌و به گیربکس شش سرعتهٔ دستی متصل می‌شود و انتظار می‌رود همین گیربکس در سوپرا هم ارائه شود.

صرف‌نظر از موتوری که در سینهٔ سوپرا GRMN قرار خواهد گرفت، نسخهٔ کنونی از یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر توربو با ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. به لطف این نیرو، سوپرا با گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ظرف ۳.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که نسخهٔ دستی برای انجام این کار به ۰.۳ ثانیه زمان بیشتری نیاز دارد.