با همکاری AMG و مرسدس،رقیب RS3 در راه است

بنز کلاس A

به استثنا برخی از مدل‌های مرسدس‌بنز همچون B کلاس، V کلاس و X کلاس، تقریبا سایر مدل‌های این خودروساز، دارای نسخه AMG نیز هستند تا لوکس‌تر، قدرتمندتر و خاص‌تر باشند. حال مرسدس‌بنز و شریک تجاری آن یعنی AMG، قصد دارند تا خودروهای قدرتمند بیشتری همچون A35 و A45 را نه تنها در قالب سدان، بلکه در قالب هاچ‌بک ۵ در نیز به بازار عرضه کنند.

مرسدس‌بنز A35، پیش‌بینی می‌شود که بیشینه قدرت خروجی نزدیک به ۳۰۰ اسب‌بخار داشته باشد تا رقیب آئودی S3 اسپرت‌بک و سدان باشد و نسخه A45 آن، قطعا به رقابتی تمام عیار با آئودی RS3 اسپرت‌بک و سدان خواهد پرداخت. شرکت مجارستانی X-Tomi دیزاین، پیش‌بینی کرده که مرسدس A45 AMG، به همان پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ این خودروساز مجهز خواهد بود که به گفته AMG، این پیشرانه بیشینه قدرتی فراتر از ۴۰۰ اسب‌بخار خواهد داشت که توسط سیستم انتقال قدرت ۴matic، این نیرو به هر چهار چرخ این خودرو منتقل خواهد شد.

در کنار A کلاس، مرسدس‌بنز و AMG، دست به تولید سدان قدرتمند دیگری را در دست تولید دارند که آن نسل بعدی CLA 45است. عکس‌های جاسوسی منتشر شده از این خودرو، نشان دهنده شباهت ظاهری آن با CLS است. قطعا نسخه A45 سدان نسبت به CLA45 جدید، دارای برچسب قیمت پایین‌تر است و نسبت به آن، کاربردی‌تر و مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

نسخه سدان A کلاس، در نیمه دوم سال جاری رونمایی خواهد شد. نسخه با فاصله محور زیاد هاچ‌بک آن، هفته گذشته در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد. شرکت X-Tomi دیزاین، به تازگی رندرهایی از نسخه سدان این خودرو منتشر کرده است که تا حدود زیادی، به نسخه تولیدی نزدیک هستند. پیش‌بینی می‌شود که نسخه A35 این خودرو در اواخر سال جاری رونمایی و عرضه شود و نسخهA45 سدان، تا سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود.

منبع:خودرو نویس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل