یک زن چینی در طی هفته گذشته یک دستگاه خودروی فراری ۴۵۸ را از نمایندگی این کمپانی در شهر ونلینگ چین اجاره کرده و درست چند لحظه پس از خروج از نمایندگی با از دست دادن کنترل خودرو با گاردریل کنار خیابان و خودروهای لاین مقابل برخورد می کند.
همانطور که مشاهده می کنید در ابتدای ویدئو فیلمی که خود راننده از داخل فراری ۴۵۸ گرفته است قرار دارد. راننده در این چند لحظه کوتاه عنوان می کند که اولین باری است که یک فراری را می راند و بسیار بابت این موضوع شگفت زده است.
تعدادی از بازدیدکنندگان نکته سنج این ویدئو عنوان کرده اند که چراغ سیستم کنترل رانش TCS در پنل خودرو خاموش بوده و همین موضوع احتمالا عاملی بوده که مانع سر خوردن خودرو نشده است.

در خودروهای مجهز به سیستم کنترل کشش (Traction Control System) هنگام پیچیدن و حرکت روی سطوح لغزنده به ویژه در شرایط آب و هوای بارانی و برفی و نیز جاده‌های خاکی، اگر بیش از اندازه گاز داده شود، هرزگردی چرخ‌های محرک کنترل می شود. به طور کلی سیستم کنترل کشش TCS مانع از ناپایداری خودرو می شود.
این موضوع به خصوص در مورد یک سوپرکار ۵۶۲ اسب بخاری دیفرانسیل عقب صدق می کند.
البته عده ای دیگر از بازدیدکنندگان ویدئوی مذکور این احتمال را عنوان کرده اند که ممکن است خودرو در مد مسابقه ای بوده و به همین دلیل سیستم کنترل کشش آن خاموش است. خاموش بودن این سیستم در مسیرهای مسابقه ای برخلاف جاده ها می تواند یک آپشن و مزیت عمده محسوب شود.
به نظر می رسد که چرخ ها و قسمت جلوئی خودرو پس از تصادف کاملا از دست رفته اند.
قسمت غم انگیز ماجرا آسیب دیدن خودروهای دیگری است که در لاین مقابل فراری ۴۵۸ حرکت می کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل