کوراندوهای جدید سانگیانگ تغییر قیافه میدهند
شکل کلی خودرو مانند درب موتور یا جایگاه قرار گیری آینههای جانبی آن، ذهن را به یاد کانسپت XAVL میاندازد که به عنوان مدلی حد واسط بین رکستون و کوراندو قرار میگیرد
نسل جدید کوراندوهای سانگیانگ در راهند و به نظر میرسد این خودروها با تمامی کراس اوورهای این خودروئسازی متفاوت باشند.
کوراندو پیش از این در سال ۲۰۱۷ ارتقا یافت و به جلوپنجره جدید، چراغ و مهشکن تازه ، کاپوت متفاوت، چرخهای ۱۸ اینچی الماس شکل، چراغهای روزتاب مجهز گشت. در آن زمان فرمان خودرو نیز تغییر کرد و سامانه ارتباطی خودرو نیز متحول شد.
با این وجود سانگیانگ برای شرکت در نمایشگاه بینالمللی ژنو به این میزان توجه نکرده و ادعا کرده که قصد دارد کوراندوهای جدید را شبیه مدل مفهومی e-SIV در قالب یک نسخه الکتریکی به نمایش درآورد.
با وجود لایههای استتاری سنگین برای یافتن شباهت خودرو به مدل مفهومی e-SIV نیاز به تخیل قوی داریم. با این وجود به نظر میرسد که شکل کلی خودرو مانند درب موتور یا جایگاه قرار گیری آینههای جانبی آن، ذهن را به یاد کانسپت XAVL میاندازد که به عنوان مدلی حد واسط بین رکستون و کوراندو قرار میگیرد. حتی برخی از کارشناسان بر این باورند که فرمان خودرو نیز از مدل مفهومی XAVL اقتباض شده است.
در هر صورت آنچه از تصاویر لو رفته این خودرو برداشت میشود، برای یک suv کمی غیر معمول است، البته شاید این ظاهر و استایل خارجی برای طرفداران شاسیهای کرهای جذاب به نظر برسد.خودرو به شکل شگفتیآوری اسپورت طراحی شده که احتمالا با ذائقه بسیاری از مشتریان سازگاری زیادی دارد.
سانگیانگ یه نسخه ۱٫۶ لیتری دیزلی از تمام کواندوهای جدید ارائه میشود و انتظار داریم یک مدل ۱٫۵ لیتری بنزینی با فناوری ICE و یک بخش ملایم هیبریدی را روی کوراندوهای جدید شاهد باشیم.
در نسخههای تمام الکتریکی کوراندوهای جدید،میزان انرژی باتری خودرو از طریق تلفن هوشمند کنترل خواهد شد. اگر این خودرو چیزی شبیه کانسپت e-SIV باشد یک موتور ۱۴۰ کیلوواتی با باتریهای ۶۱٫۵ کیلووات ساعتی در آن هماهنگ خواهند شد که با یک بار شارژ خودرو را بین ۳۲۲ تا ۴۵۰ کیلومتر پیش میراند.
این خودروهای جدید کرهخای زمانی قبل از سال ۲۰۲۰ وارد خط تولید خواهند شد.