۱۰ دلیل برای آنکه نیسان ایکس تریل(Nissan X-Trail) بخرید

innovation

نیسان از بهترین و جدیدترین ماشین های وارد شده به کشور است که با دو مدل جوک و ایکس تریل وارد بازار شده است و در همین مدت کوتاه شاهد حضور شمار زیادی از ماشین های نیسان در خیابان هستیم که نشان میدهد چقدر کمبود این برند در بازار وجود داشت و بازار ماشین های کشورمان تا چه حد کشش این برند خوب ژاپنی را داشت .  نیسان ایکس تریل یک کراس اوور قدرتمند است که هم در ظاهر و هم باطن ماشین این قضیه به طور کامل مشخص است و شما با نگاه کردن با چهره نیسان ایکس تریل قدرتمند بودن را میتوانید احساس نمایید . در سینه نیسان ایکس تریل یک پیشرانه ۲٫۴ لیتری قرار دارد که علاوه بر اقتصادی بودن شتابگیری بسیار مطلوبی را برای این ماشین به وجود آورده است . این پیشرانه پر بازده با یک گیربکس CVT فوق العاده کوپل شده است که عملکرد بسیار قابل قبولی را برای ماشین به وجود آورده است . در اینجا به طور خلاصه نیسان ایکس تریل را برای شما معرفی کردیم و اکنون با ماشین ۳ همراه باشید تا با ۱۰ دلیل  شما را قانع به خرید این ماشین نماییم .

استایل نیسان ایکس تریل یک استایل مدرن و چند منظوره است که به راحتی این ماشین را میتوانید برای خانواده استفاده کنید یا یک جوان هستید و سلایق جوان پسندانه شما را به خوبی این ماشین میتواند جلب نماید و در کل هر سلیقه ای که داشته باشید از نیسان ایکس تریل لذت میبرید .
کابین نیسان ایکس تریل را از هر جهت که بررسی نمایید یک ماشین کامل است و در آن امکانات رفاهی متنوع ، ارگونومی خوب ، کنترل کامل بر روی
تجهیزات و هر آنچه که یک کراس اوور خوب نیاز دارد را میتوانید پیدا کنید .


پیشرانه پیشرفته ۴ لیتری نیسان ایکس تریل ۱۷۱ اسب بخار قدرت و ۲۳۳ نیوتن متر گشتور تولید میکند که برای کاربری این ماشین بسیار مناسب عمل میکند و رضایت کامل شما را جلب مینماید و علاوه بر این مصرف سوخت کاملا مناسبی دارد که باعث میشود تا از هر جهت که به این ماشین مینگرید به آن علاقه مند شوید .
گیربکس نیسان ایکس تریل از نوع CVT و شیفت ترونیک استکه عملکرد عالی و بی نقصی را ارائه میدهد که به همراه سیستم انتقال قدرت AWD در کنار کنترل نیروی هوشمند هر چرخ در هر شرایط بهترین انتقال قدرت را انجام میدهد و در انواع شرایط مختلف جاده هم به راحتی از عهده هدایت ماشین به بهترین شکل بر میاید .
در طراحی سیستم تعلیق ، شاسی و … نیسان ایکس تریل همه چیز به گونه ای شکل گرفته است که با هم هماهنگ هستند و به بهترین شکل ساخته شده اند و بالاترین سطح هندلینگ ، لذت سواری ، مانور پذیری و… را برای این ماشین به وجود آورده اند به طوری که در پیچ ها ، جاده ها ، نا همواری ها و … اطمینان راننده را جلب میکند .
توسط سیستم مالتی مدیای نیسان ایکس تریل تمام شرایط داخل و خارج ماشین را به راحتی میتوانید کنترل کنید و بر همه چیز تسلط کامل دارید و مدیریت کامل اوضاع داخلی و خارجی را عهده دار هستید .


در نیسان ایکس تریل سقف پانارومایی وجود دارد که نمایی زیبا از جنس آسمان آبی را به شما میدهد و لذت رانندگی با این ماشین را دو چندان مینماید و علاوه بر این سقف پاناروما را در هیچ کدام از سامورایی های رقیب این ماشین نمیتوانید بیابید .


نیسان ایکس تریل از معتبر ترین موسسات ایمنی ۵ ستاره ایمنی در یافت کرده است که این مورد به همراه شاسی تقویت شده و کامل ترین لیست تجهیزات ایمنی خیال شما را از لحاظ استقامت این ماشین راحت میکند و به سرنشینن ماشین آرامش کامل را در هر شرایطی هدیه میکند .


محبوبیت نیسان و پر طرفدار بودن ماشین ایکس تریل به شما نوید یک بازار فروش خوب در نمونه های صفر و دست دوم را میدهد که در کنار خدمات پس از فروش خوب شرکت وارد کننده شما را راضی به این میکند که نیسان ایکس تریل در بازه قیمتی خودش مناسب ترین انتخاب است .


اگردر این بازه قیمتی به دنبال یک شاسی بلند قدرتمند و کامل هستید و با کره ای های نه چندان با کیفیت ارتباط برقرار نمیکنید در غیاب هوندا CRV بهترین گزینه موجود دربازار خودروی ایران برای شما نیسان ایکس تریل می باشد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل