پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در ارتقاء کیفیت فروش و خدمات پس از فروش

IMG_20180116_202023

فرشید کریمی مهر، معاونت برنامه ریزی استراتژیک شرکت نگین خودرو در مراسم افتتاحیه مجهزترین تعمیرگاه رنو در کشور گفت: استانداردCARE 2.0 «مراقبت از مشتری» شامل ۷ لحظه تاثیرگذار در فرآیند فروش و خدمات پس از فروش است که کلیه فرآیندهای خدمات در طول سفر مشتری، از زمان آشنایی با محصولات و خدمات رنو – از طریق کانالهای مختلف نظیر دنیای دیجیتال، نمایشگاه و عاملیت ها – در زمان خرید تا تحویل خودرو، تجربه خدمات پس از فروش و کلیه اقدامات وفادارسازی مشتریان را شامل می شود.

دراین برنامه استراتژیک، کلیه پرسنل و نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش آموزشهای لازم را فرا می گیرند تا هدف نهایی که خشنودی و رضایتمندی مشتریان است محقق شود.
وی همچنین با اشاره به روند گسترش مراکز خدمات پس از فروش نگین خودرو، درخصوص آغاز بکار تعمیرگاه جدید و بسیار مجهز نگین خودرو در غرب تهران گفت: “این هفتمین نمایندگی خدمات پس از فروش نگین خودرو در شهر تهران است که مطابق استانداردهای رنو به بهره برداری می‌رسد و قصد داریم طی دو ماه پایانی سال تعداد آنها را به ۱۰ مرکز افزایش دهیم.

کریمی فر افزود: این مراکز دارای ۱۲ جایگاه تعمیراتی و ۷ جایگاه صافکاری و نقاشی است که توانایی پذیرش آنها در هر شیفت کاری معادل ۴۰ دستگاه خودرو می باشد. در این کلینیک تعمیراتی تلاش شده است محیطی دلپذیر و همراه با آرامش برای مشتریان عزیز فراهم شود تا علاوه بر دریافت خدمات پس از فروش منحصر بفرد، حس تمایز و رضایتمندی از داشتن خودروهای رنو برای ایشان حاصل گردد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل