پورشه کاین S E-Hybrid کراس اوور جدید و اسپرت پورشه است که با قوای محرکه هیبریدی عملکرد فنی بی نظیری را ارائه می دهد.سومین E-Hybrid از خانواده کاین برای ۲۰۲۴ با طراحی SUV یا کوپه به عنوان تریم میانی کاین در دسترس است. دارای بسته باتری ۲۵.۹ کیلو وات ساعتی، ۵۱۲ اسب بخار قدرت و  قیمت ۱۰۰ هزار دلاری است.
پورشه کاین S شکاف بین کاین پایه و کاین توربو جذاب را به خوبی پر می کند و با تریم های هیبریدی جدید در ترکیب برای سال ۲۰۲۴، زمان ساخت یک واسطه جدید فرا رسیده است. به پورشه کاین S E-Hybrid مدل ۲۰۲۴ سلام کنید و قدرت و فناوری بیشتری را به این مدل فرزند میانی بیاورید.

مشخصات فنی پورشه کاین S E-Hybrid
کمپانی وعده ۵۱۲ اسب بخار قدرت و ۷۴۹ نیوتن متر گشتاور را در این کاین هیبریدی می دهد که حاصل ادغام یک موتور ۳.۰ لیتری V6 توربوشارژ و یک موتور الکتریکی تک است. این موتور ۳۴۸ اسب بخار قدرت دارد و به همراه ۱۷۴ اسب بخار  قدرت از موتور الکتریکی باعث می شود خودرو قدرت ترکیبی حدود ۵۱۲ اسب بخار را ارائه کند. پورشه مشتاق است اشاره کند که این یک جهش عالی نسبت به موتور ۴.۰ لیتری V8 تویین توربو شارژ در کاین S غیر برقی است و به این ترتیب، مدل هیبریدی کمی سریعتر است. زمان لازم برای رسیدن از سرعت ۰ تا ۹۶ کیلومتر در ساعت یکسان ۴.۴ ثانیه طول می

این خودرو احتمالاً برای بسیاری از برند ها عملکرد فوق العاده ای خواهد داشت، اما در خانواده پورشه، در سایه Cayenne Turbo E-Hybrid با قدرت ۷۲۹ اسب بخار قرار می گیرد. با این حال، کمی بیشتر از Cayenne E-Hybrid است که در اوایل سال جاری معرفی شد. قوای محرکه از همان باتری های ۲۵.۹ کیلو وات ساعت مورد استفاده در سایر تریم های E-Hybrid پشتیبانی می کند که می تواند در عرض دو ساعت با شارژر سطح ۲ به طور کامل شارژ شود، اگرچه پورشه هنوز آماده صحبت در مورد برد پیمایشی نیست. یکی از سخنگویان شرکت گفته است که اطلاعات مربوط به برد پیمایشی تا بهار ۲۰۲۴ اعلام نخواهد شد.

طراحی و قیمت
کاین S E-Hybrid از همان ظاهر فیس لیفت شده سایر مدل های ۲۰۲۴ استفاده می‌ کند، اگرچه از رینگ های ۲۰ اینچی کاین S و سر اگزوز چهار گانه در عقب بهره می برد. همچنین سیستم تعلیق بادی دو محفظه و دو سوپاپ استاندارد را در زیر خودرو می بینید. مدل های بدنه SUV دارای پکیج خارجی نقره ای استاندارد هستند در حالی که کوپه اسپرت تر با تریم مشکی پوشیده شده است. چراغ های جلو LED ، صندلی های برقی هشت جهته، ، ورود و استارت بدون کلید، و دستیار تعویض خطوط از جمله ویژگی های دیگر استاندارد هستند.

پورشه
پورشه

قیمت پایه کاین S E-Hybrid مدل۲۰۲۴، ۱۰۱,۷۵۰ دلار است. همان طور که انتظار می رفت، کاین S E-Hybrid کوپه شیک تر، ۱۰۵,۶۵۰ دلار قیمت دارد و قرار است تحویل ها در بهار آغاز شود.