راننده یک دستگاه مازراتی MC20 پس از برخورد با درخت و دو نیم شدن خودرو جان خود را از دست داد.به گزارش پدال، راننده ۴۲ ساله مازراتی MC20 سیلو پس از آنکه نتوانست کنترل خودرو را حفظ کند در بزرگراه ۴۵ هوستون آمریکا به شدت با یک درخت برخورد کرد و خودرو به دو نیم تقسیم شد. مقامات محلی جزئیات چندانی از این حادثه منتشر نکرده‌اند اما ویدئوی بارگذاری شده در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تا حدودی زوایای مختلف این تصادف هولناک را نشان دهد.

مازراتی

با توجه به آنچه در ویدئو منتشر شده، این تصادف حدود ساعت ۵.۴۵ دقیقه عصر به وقت محلی رخ داده و ظاهراً راننده با سرعت بسیار بالایی در حرکت بوده است. او به دلیلی نامشخص کنترل خودرو را در سرعت حدود ۱۶۰ کیلومتر در ساعت از دست داده و خودرو با عبور از ۵ لاین بزرگراهی وارد حاشیه راه شده و در نهایت با یک درخت برخورد کرده است.

راننده سوپرکار پیشرانه وسط و روباز مازراتی قبل از دریافت کمک‌های اولیه احیا از خودرو بیرون آورده شده بود اما این اقدامات کارساز واقع نشد و او جانش را از دست داد. علت دقیق حادثه منتشر نشده و به جز راننده سرنشین دیگری درون خودرو نبوده است. همچنین پلیس می‌گوید هیچ‌یک از رانندگان دیگر در این تصادف وحشتناک مجروح نشده‌اند. تنها آسیب وارد شده به دیگران برخورد قطعات مازراتی با یک خودروی دیگر بوده است.

همان‌طور که مشخص است مازراتی درست از بخش سرنشین به دو نیم تقسیم شده و کابین آن تقریباً سالم باقی مانده است. حتی سیستم برق خودرو هنوز فعال است و پشت آمپرهای دیجیتالی آن کارکرد حدود ۲۳۰۰ کیلومتری را نشان می‌دهد. در پایان باید یک‌بار دیگر به اهمیت رعایت سرعت مجاز در جاده‌ها و خیابان‌ها اشاره کرد مخصوصاً اینکه اکثر خودروهای تولیدی در کشور مربوط به چندین دهه قبل هستند و ایمنی بسیار پایینی دارند.