همانطور که انتظار می رفت، GV80 کوپه تصویری از خودروی نمایشی همنام در نمایشگاه خودروی نیویورک است و بر روی رینگ های ۲۰ و ۲۲ اینچی انحصاری سوار می شود. این جنسیس GV80 کوپه، اسپویلر سقف اسپرت کانسپت قبل از خود را نگه می دارد و یک سیستم اگزوز چهارگانه برای نسخه پرچمدار دریافت می کند. جنسیس اولین کوپه شاسی بلند خود را با جلو پنجره مشبک براق و انتخابی از ۱۳ رنگ بیرونی، از جمله سایه آبی که در هیچ مدل دیگری نمی توانید داشته باشید، به فروش خواهد رساند.

کابین جنسیس GV80 کوپه
مهم ترین تفاوت بین مدل مفهومی و مدل تولیدی جنسیس GV80 کوپه را می توان در داخل آن یافت که مدل دوم دارای سیستم اطلاعات و سرگرمی گسترده ۲۷ اینچی است. به نظر می رسد که این یک صفحه نمایش بزرگ است، نه دو نمایشگر که به هم چسبیده باشند. انتخابگر دنده و دسته سیستم سرگرمی و اطلاعات دارای روکش کریستالی شیک شبیه به آنچه در محصولات رده بالای BMW خواهید یافت می باشد. صندلی های این کانسپت با دو صندلی عقب مجزا از بین رفته اند، زیرا آن ها جای خود را برای صندلی های راحت تر با روکش چرمی با طراحی سه سرنشین در عقب باز کرده اند.

جنسیس
جنسیس

از فرمان دو رنگ و تزئینات چوبی واقعی گرفته تا تودوزی چرمی و تزئینات آلومینیومی، کابین تقریباً از هر زاویه ای حال و هوای درجه یک دارد. کنسول میانی میزبان کنترل های تهویه مطبوع لمسی است، در حالی که صندلی های عقب بسته به نیاز شما، برای راحتی بیشتر یا کاربردی تر به‌کار می روند. پنج رنگ داخلی برای انتخاب جنسیس GV80 کوپه وجود دارد، از جمله سه رنگ جدید: سفید یخچالی، قهوه ای زمینی و قهوه ای بوردو.

مشخصات فنی
در مورد موتور های این شاسی بلند آسیایی باید گفت که، مدل پایه دارای یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی توربو شارژ با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۲ نیوتن متر گشتاور است. در مرحله بعدی، موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو بزرگتر است که ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند در حالی که همان موتور با یک سوپر شارژر برقی قدرت ۴۰۹ اسب بخار و  ۵۴۹ نیوتن متر گشتاور را تولید می کند.تا آنجا که به مشخصات فنی مربوط می شود،  طول جنسیس GV80 کوپه، ۴,۹۶۵ میلی متر و فاصله بین دو محور سخاوتمندانه ۲,۹۵۵ میلی متر است. عرض آن  ۱,۹۷۵ میلی متر و قد آن ۱,۷۱۰ میلی متر است. صرف نظر از موتور، تمام نسخه ها دارای مخزن سوخت ۸۰ لیتری هستند. جنسیس GV80 دارای طرح استاندارد چهار چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است.جنسیس، GV80 معمولی را با همان به روز رسانی ها هدیه می کند و قصد دارد هر دو SUV را در جشنواره بین المللی فیلم بوسان ۲۰۲۳ ماه آینده به نمایش بگذارد.