اما اگر جزو افرادی هستید که ایده تولید کراس اوور الکتریکی موستانگ را پذیرفته‌اند پس از شنیدن اینکه احتمال تولید نسخه قوی‌تر و سریع‌تر موستانگ مک ای وجود دارد خوشحال می‌شوید. حتی شاید این نسخه جدید قدرت و پرفورمنسی فراتر از مک ای GT پرفورمنس ادیشن داشته باشد.

این را جیسون کاستریوتا مدیر خودروهای الکتریکی فورد در مصاحبه با رود اند تراک گفته و درعین‌حال به دلایل انتخاب این نام هم اشاره کرده است.

او گفته است: “شما می‌توانید تصور کنید که ما می‌توانیم نسخه‌های پرفورمنس تر موستانگ مک ای را نیز توسعه دهیم.” البته مدیر فورد به‌صورت رسمی چنین چیزی را تائید نکرده اما خب اشاره‌ای واضح به تولید مک ای قوی‌تر داشته است.

کاستریوتا مصاحبه‌ی خود را با علاقه فورد به استفاده از مزیت نام محصولات شناخته شده‌اش در مدل‌های الکتریکی آینده به پایان رسانده است. به‌طور خلاصه باید گفت آن‌ها از نام موستانگ در بحث پرفورمنس خودروهای الکتریکی شده استفاده می‌کنند. البته او گفته که خبری از پیکاپ یا ون تجاری با پیشوند یا پسوند موستانگ نخواهد بود.

برای یادآوری باید گفت موستانگ مک ای GT پرفورمنس ادیشن همانند مدل عادی GT قدرت ۴۸۰ اسب بخاری داشته اما گشتاور آن بجای ۸۱۴ نیوتون متر برابر با ۸۶۰ نیوتون متر است. این مدل شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای دارد.

البته قدرت بیشتر به معنی کاهش شعاع حرکتی بوده به گونه‌ای که برد ۴۰۲ کیلومتری مدل GT در نسخه پرفورمنس به ۳۷۸ کیلومتر کاهش یافته است. در صورت تولید نسخه پرفورمنس تر احتمالاً برد کمتری هم وجود خواهد داشت که طبیعی است.