اطلاعاتی درباره کراس‌اوور هیبریدی اسکای‌ول HT-i منتشر شد- فروشنده برند اسکای ‌ول در روسیه جزئیاتی درباره تجهیزات نسخه لاکچری کراس‌اوور هیبریدی HT-i به اشتراک گذاشت. مزیت اصلی این نسخه، باتری لیتیوم یونی با ظرفیت افزوده است که انرژی بیشتری را تامین می‌کند.کراس‌اوور هیبریدی اسکای ‌ول HT-i در سه تیپ کامفورت، پریمیوم و لاکچری عرضه خواهد شد. ابعاد تمام نسخه‌ها یکسان است: ۱.۷*۱.۹*۴.۷ متر، با فاصله محوری ۲.۸ متر. پیشرانه پلاگین هیبریدی شامل یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی تنفس طبیعی با راندمان حرارتی ۴۳ درصد و یک موتور برقی با توان ۱۷۷ اسب بخار است. نسخه‌های کامفورت و پریمیوم دارای باتری لیتیوم یونی کوچکتر با ظرفیت ۲۱.۷ کیلووات ساعت هستند. نسخه لاکچری اسکای ول HT-i به یک باتری با ظرفیت افزوده (۳۲.۸ کیلووات ساعت) مجهز است که محدوده پیمایش تمام برقی ۱۴۵ کیلومتر را فراهم می‌کند. حداکثر محدوده پیمایش این مدل با باک پر و باتری کاملا شارژشده ۱۲۶۷ کیلومتر است. شارژ سریع آن از ۳۰ تا ۸۰ درصد ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

اسکای‌ول
مصرف سوخت پیشرانه این مدل با باتری کاملا شارژشده ۰.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و با باتری خالی ۶.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر این کراس‌اوور ۸.۲ ثانیه طول می‌کشد و حداکثر سرعت آن روی ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. تجهیزات نسخه بالارده شامل مجموعه کاملی از سیستم‌های کمک‌راننده است: چهار دوربین پانورامیک، کروز کنترل تطبیق‌پذیر با عملکرد توقف و سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، سیستم حفظ مسیر و همچنین دستیار پارک که به راننده در یافتن فضای آزاد و پارک کردن خودرو کمک خواهد کرد. نسخه لاکچری دارای صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن و تهویه، شش کیسه هوا و چراغ‌های LED با نور بالای لیزری است که به راننده اجازه می‌دهد تا ۵۰۰ الی ۶۰۰ متر جلوتر از خودرو را ببیند. با استفاده از قابلیت اتصال آسان می‌توان تصاویر را از صفحه نمایش گوشی هوشمند به نمایشگر لمسی ۱۲.۸ اینچی سیستم چندرسانه‌ای منتقل کرد. منوی سیستم چندرسانه‌ای از زبان روسی پشتیبانی می‌کند. سیستم صوتی اسکای‌ورث با ۹ بلندگو و یک ساب‌ووفر وظیفه پخش صدا را بر عهده دارد.

از سایر امکانات نسخه لاکچری می‌توان به نورپردازی داخلی با ۱۲۸ رنگ، صندلی مخصوص راننده با حالت استراحت که به راننده اجازه می‌دهد آن را به صندلی راحتی تبدیل کند و همچنین سوکت‌های ۲۲۰ ولت و ۱۲ ولت برای شارژ لوازم برقی اشاره کرد. پنج رنگ بدنه برای تمام نسخه‌ها در دسترس خواهد بود: سفید، آبی، خاکستری، مشکی و آبی آسمانی. فضای داخلی نسخه کامفورت مشکی خواهد بود و برای مدل‌های پریمیوم و لاکچری، چرم خاکستری و جیر در دسترس است. قیمت اسکای‌ ول HT-i و مشخصات دقیق سایر نسخه‌ها، نزدیک به زمان آغاز فروش یعنی تا پیش از پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ اعلام خواهد شد. این کراس‌اوور هیبریدی باید ارزان‌تر از کراس‌اوور برقی اسکای ‌ول ET5 باشد که در سه تیپ با قیمت ۴۴۸۰۰۰۰ تا ۵۰۵۰۰۰۰ روبل عرضه می‌شود.