گران‌تر شدن سدان خوش فروش در بازار

mazda3-fl

 در این روزها که قیمت خودرو همچون ارز ساعتی تغییر می کند، چند روزی است که شاهد کاهش قیمت ها در بازار بوده ایم. البته این کاهش آنچنان زیاد نبوده و به طور مثال پژو ۲۰۰۸ که حتی به بالای ۲۰۰ میلیون تومان نیز رسیده بود، حال قیمتی زیر ۱۸۰ میلیون تومان را تجربه می کند اما کماکان قیمت این خودرو نسبت به تنها ۲ ماه گذشته که حدود ۱۳۰ میلیون تومان بود، زیاد به نظر می رسد. اما در این بین به مزدا ۳ باید اشاره کنیم که در حدود فروردین ماه قیمت آن با فروش کارخانه حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود. اما این رقم در تنها دو ماه به بالای ۲۰۰ میلیون تومان رسید و جهشی بسیار سنگین را تجربه کرد.
حال که حدود ۲ هفته است قیمت ها کاهشی جزئی را تجربه می کنند، اما گویا مزدا ۳ باز هم به این شیب ارزانی توجهی نداشته و روی گرانی ها موج سواری می کند! هم اکنون قیمت این خودرو در بازار آزاد حدود ۲۳۰ میلیون تومان است و حتی می توان آگهی هایی را یافت که قیمتی بالای ۲۵۰ میلیون تومان را درج کرده اند به امید اینکه بتوانند قیمت این خودرو را با جو سازی های بیشتر گران تر کنند و سود بیشتری از این آب گل آلود بگیرند.
متاسفانه نابسامانی در بازار خودرو چنان زیاد شده که به نظر نمی رسد به این راحتی ها بتوان به سامان برسد و باید دید در آینده و شرایط ارز و روند واردات که فعلاً متوقف شده، آیا خودروهای بازار مجدداً ارزان می شوند و یا دوباره جهشی در قیمت ها شاهد خواهیم بود؟

منبع:خودرو بانک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل