گوتلند رینگ با طول ۷.۳ کیلومتر، یکی از طولانی‌ترین پیست‌های اروپا محسوب می‌شود. بااین‌حال، اگر نام این پیست که در جزیره‌ای در دریای بالتیک واقع است را نشنیده باشید حق دارید. هرچند نوربرگ‌رینگ طولانی‌ترین پیست اروپا محسوب می‌شود اما گوتلند رینگ هم با پیچ‌ها و بالا و پایین‌های متعدد، خودرو را با چالش‌هایی مشابه پیست آلمانی مواجه می‌کند. بااین‌حال، از گوتلند رینگ بیشتر به‌عنوان یک پیست آزمایشی توسط خودروسازان و علاقه‌مندان استفاده می‌شود. درواقع به گفتهٔ کونیگزگ، حضور یسکو در این پیست نه برای رکورد زنی بلکه به خاطر انجام آزمایش‌ها بوده است.

بااین‌وجود، تایم ۲ دقیقه و ۵۶.۹۷ ثانیه بسیار چشمگیر است. به گفتهٔ لیلیا، وی با ۹۰ درصد از سرعت یسکو رانندگی کرده و بااین‌حال، رکورد قبلی پیست را با اختلافی نزدیک به ۷ ثانیه شکسته است. این رکورد متعلق به پورشه ۹۱۱ GT3 RS با کیت منثی بود که خودرویی کاملاً مخصوص پیست است. البته چنین عملکردی از یسکو جای تعجب ندارد زیرا پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 توئین توربوی آن در صورت استفاده از سوخت E85 می‌تواند تا ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. البته، در این رکوردزنی خودرو از بنزین اکتان ۹۸ استفاده می‌کرد که قدرت را به ۱۲۸۰ اسب بخار کاهش می‌دهد.

هرچند قدرت موتور این هایپرکار سوئدی حتی با بنزین معمولی هم فوق‌العاده است اما لیلیا می‌تواند همه‌چیز را تحت کنترل خود نگه دارد و درنتیجه در این پیست پرپیچ‌وخم یک دور تمیز می‌زند که می‌توانید آن را در ویدئوی بالا ببینید و لذت ببرید.