کاهش تقاضا برای «تاتا نانو»

AndroidOnlineNewsImage (12)

شرکت هندی تاتا ، تولید کننده تاتا نانو در ماه گذشته میلادی اعلام کرد که شاهد کاهش سریعی برای تقاضای تاتا نانو بوده است. تقاضا اینقدر پایین آمده که در ماه ژوئن این شرکت تنها موفق به فروش یک دستگاه تاتا نانو شده است !

تاتا نانو که قیمتی برابر با ۱۷۰۰ پوند دارد ، مجهز به یک موتور دوسیلندر ۶۲۵ سی سی با حداکثر توان ۳۵ اسب بخار است که پس از عرضه موجب شد تا بازار خودروهای بزرگ در هند به حاشیه رانده شود. حال کارشناسان اظهار می کنند که کاهش فروش این خودرو در هند به موجب افزایش انتظارات مصرف کنندگان بوده و تمایل مصرف کنندگان به خودروهای بزرگ در حال افزایش است ، خودروهایی که تاتا نانو با ورود در سال ۲۰۰۸ میلادی خسارت بسیار زیادی به بازار آنها وارد کرد.

تاتا نانو توسط شرکت تولید کننده خودروی مردمی نامیده شد. خودرویی که تنها ۲٫۲ متر طول دارد و نصف پر فروش ترین هاچ بک فورد ، یعنی فورد فوکوس است. این خودرو هرگز به صورت رسمی در خارج از هند فروخته نشد هر چند مدل هایی از آن به نقاط دیگری از جهان صادر شده اند.

سخنگوی تاتا موتورز به خبرگزاری بلومبرگ گفته است که تولید نسل فعلی نانو تا سال ۲۰۱۹ بیشتر به طول نمی انجامد و ممکن است نسخه تکامل یافته ای از این خودرو به بازار عرضه شود یا اینکه به کلی از سبد محصولات تاتا کنار گذاشته شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل