معرفی شاسی بلند جدید و لوکس «کادیلاک» با نام «XT4» با قیمتی رقابتی

AndroidOnlineNewsImage (5)

کادیلاک یک SUV کاملا جدید به نام XT4 معرفی کرده است که فلسفه ساخت آن تقریبا مشابه مدل بزرگتر XT5 است زیرا مانند آن نسبتا جمع و جور و خوش طرح و بسیار مجهز است. قیمت XT4 از ۳۴٫۷۹۵ دلار شروع می شود که اندکی ارزانتر از XT5 است که قیمت ارزان ترین مدل آن ۴۰ هزار دلار است. اکنون کادیلاک SUV جدید خود را در قسمت انتخاب خودرو بر اساس سلیقه شخصی در سایت خود قرار داده است و با اینکه ۳۴٫۷۹۵ دلار رقم جذابی است ولی انتظار نداشته باشید که با پرداخت این مبلغ صاحب این خودرو شوید.
قیمت لوکس ترین مدل های XT4 یعنی مدل پرمیوم لاکچری و مدل اسپرت با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو از ۴۰٫۲۹۰ دلار شروع می شود. مدل پرمیوم لاکچری از امکانات استانداردی مانند صندلی های چرمی و سیستم کمک پارک همراه با سنسورهای پارک در قسمت جلو و عقب برخوردار است و مدل اسپرت با برخورداری از جلوپنجره شبکه ای اسپرت و چراغ های جلوی اسپرت، ظاهر تهاجمی تری دارد. اگر سیستم انتقال قدرت ۴ چرخ محرک را انتخاب کنید قیمت XT4 به ۴۲٫۷۹۰ دلار می رسد.

رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی ۱۰ پره با جلای بسیار براق جزو تجهیزات استاندارد هستند ولی اگر خواستار رینگ های بزرگتر ۱۹ اینچی هستید باید ۱۱۰۰ دلار هزینه اضافی پرداخت کنید. نصب سیستم تعلیق اسپرت فعال ۱۲۰۰ دلار هزینه دارد و برای سیستم گرم کن بلوک موتور باید ۱۰۰ دلار دیگر بپردازید. هزینه نصب سانروف برقی نیز ۱۵۵۰ دلار است.
نقره ای متالیک درخشان تنها رنگ استاندارد کادیلاک XT4 است و انتخاب ۷ رنگ دیگر از ۶۲۵ تا ۱۲۲۵ دلار هزینه دارد. به عنوان مثال رنگ قرمز (شبیه رنگ قرمز غروب خورشید) جزو یکی از دو رنگی است که انتخاب آن بیش از ۱۰۰۰ دلار هزینه در پی دارد. صندلی های چرمی با رنگ سیاه براق یا گندمی روشن همراه با طرح سوراخ دار، ۳۳۰۰ دلار به قیمت مدل اسپرت XT4 اضافه می کند.

می توان هفت مجموعه امکانات برای کادیلاک XT4 انتخاب کرد. پکیج Comfort و Convenience با قیمت ۲۴۵۰ دلار گرانترین پکیج است که شامل امکانات اضافی مانند صندلی های قابل تنظیم برقی در ۸ حالت و دکمه هایی برای سیستم ماساژور صندلی راننده است. پکیج ارتقای دید ۱۵۰۰ دلار هزینه دارد و پکیج فناوری نیز ۱۴۰۰ دلار دیگر به قیمت خودرو اضافه می کند. قیمت پکیج تجهیزات کمک راننده ۱۱۰۰ دلار، پکیج هوای سرد ۸۵۰ دلار، پکیج هوشیاری راننده ۷۷۰ دلار و پکیج مخصوص یدک کشی ۳۰۰ دلار است.

با توجه به موارد فوق، قیمت کادیلاک XT4 به ۵۷٫۸۵۰ دلار می رسد که البته این قیمت بدون احتساب آپشن هایی با قیمت نمایندگی مانند کفپوش های ۴ فصل، توری صندوق بار، و نگه دارنده تبلت قابل تنظیم است. به این ترتیب قیمت مدل کاملا مجهز XT4 با اختلاف زیاد ۱۷٫۲۵۵ دلار گرانتر از ارزان ترین مدل XT5 و ۲۳٫۰۵۵ دلار گرانتر از مدل پایه XT4 است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل