نمای ظاهری و داخلی Roewe iMax8 EV
در بخش دماغه خودرو شاهد جلو پنجره بسیار بزرگ با گرافیک جالب توجه هستیم که به گفته خود کمپانی، این جلوپنجره، الماس نشان نام دارد و از ۶۶ قطعه تراش خورده مشابه الماس بهره مند است. این خودرو در ۴ رنگ مختلف به بازار عرضه خواهد شد.

در داخل خودرو شاهد چینش ۲+۲+۳ صندلی ها هستیم و این یعنی ردیف دوم از صندلی های VIP با تنظیمات ویژه برخوردارند.

یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی در مرکز داشبورد، وظایف بخش اطلاعات – سرگرمی خودرو را برعهده دارد و یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی نیز به عنوان کلاستر تمام دیجیتال خودرو به کار رفته است. غربیلک فرمان نیز طرح بسیار زیبایی داشته و در ترکیب با تریم رنگی داخل خودرو و متریال مرغوب، نمای دلنشین و لوکسی را پدید آورده است.

لازم به ذکر است که داخل خودرو ملبس به پوشش چرمی ناپا بوده و صندلی های ردیف دوم دارای امکاناتی نظیر ماساژور، گرمکن و استراحتگاه زیر زانو می باشند.

ابعاد خودرو iMax8 EV
مینی ون جدید Roewe دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۵۰۱۶، ۱۹۰۹ و ۱۷۹۶ میلی متر است و فاصله محوری آن ۳۰۰۰ میلی متر عنوان شده است.

مشخصات فنی آی مکس ۸ برقی
مینی ون Roewe iMax8 EV دارای یک موتور برقی با حداکثر قدرت ۲۴۱ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر است. ظرفیت باتری های این خودرو هم ۹۰ کیلووات ساعت می باشد.

این مینی ون جذاب دارای برد حرکتی ۵۵۰ الی ۵۷۰ کیلومتر است.

قیمت Roewe iMax8 EV
قیمت Roewe iMax8 EV بسته به سطح تجهیزات و تیپ خودرو (تیپ های Luxury ، Aviation و Smart Driving ) در بازه ۳۸۰۰۰ الی ۵۲۸۰۰ دلار اعلام شده است.