مشخصات فنی مزدا ۳ وارداتی نسل چهارم
گروه بهمن و BM Cars برنامه دارند تا نسخه دو لیتری مزدا ۳ جدید را به بازار ایران بیاورند. این خودرو به یک پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی سری SKYACTIV مزدا مجهز است که ۱۵۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۰۲ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این مزدا ۳ از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است و فناوری SKYACTIV-DRIVE را دارد. مزدا ۳ وارداتی جدید می تواند به سرعت فراتر از ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت برسد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۹.۵ ثانیه ثبت کند. تعلیق جلوی این خودرو از نوع مک فرسون است و در بخش عقب این سدان ژاپنی از ساختار مولتی لینک استفاده شده است. به کار گیری از آخرین نسل سامانه های کنترل پایداری باعث شده تا مزدا ۳ وارداتی نسل چهارم یکی از بهترین هندلینگ ها را میان رقبای خود داشته باشد. مصرف سوخت این خودرو در شرایط بهینه ۵.۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود.

نکته مهم در مورد ابعاد و اندازه مزدا ۳ وارداتی این است که این خودرو فاصله محوری ۲۷۲۶ میلی متر را دارد. این یعنی چهارمین نسل از این سدان ژاپنی به مراتب فضای کابین بزرگتری را در اختیار سرنشینان می گذارد و به طور کل خودرویی بزرگتر است.

امکانات مزدا ۳ وارداتی BM Cars
مزدا ۳ وارداتی BM Cars را می توان یک سدان ژاپنی ایمن، به نسبت پر آپشن و کامل دانست. این خودرو در نمونه فول آپشن به ۷ کیسه هوای ۱۱ نقطه ای، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک دو کاناله، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، تریم داخلی چرم، نمایشگر لمسی، استارت دکمه ای، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، فناوری LED چراغ ها، شارژر بی سیم تلفن همراه، سانروف و… مجهز است.