سوپرسدان پلاگین هیبرید مرسدس GT63 S E Performance برای مدل ۲۰۲۴ با تغییرات ظاهری برگرفته از AMG GT کوپه تولید می‌شود.مدل ۲۰۲۴ از قدرتمندترین AMG GT سدان با نمای جدید جلو و تغییرات جزئی به‌روز شده است. این ماشین با قرض گرفتن عناصر طراحی کوپهٔ جدید AMG GT، حالا چهرهٔ مدرن پیدا کرده که ویژگی اصلی آن جلوپنجره با دهانهٔ پایینی عریض‌تر است. در طرفین سپر هم حالا ورودی‌های هوای عمودی کوچک‌تری جای گرفته‌اند. به‌روزرسانی گرافیک داخلی چراغ‌های جلو با تریم مشکی هم تکمیل‌کنندهٔ تغییراتی بیرونی AMG GT63 S E مدل ۲۰۲۴ هستند.تغییرات داخلی اما جزئی هستند و مرسدس سانروف برقی و پد شارژر بی‌سیم بین صندلی‌های عقب را به لیست تجهیزات استاندارد خودرو افزوده است. این شرکت همچنین نرم‌افزار سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX را هم بروز کرده است. سیستم صوتی فراگیر برمستر به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود اما خریداران می‌توانند سیستم فراگیر سه‌بعدی را هم سفارش دهند.

زیر کاپوت اما تغییری صورت نگرفته و شاهد همان قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی با پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو هستیم که مثل قبل ۸۴۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این قوای محرکه در کنار گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک AMG اسپیدشیفت و سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Matic+ AMG پرفورمنس قرار می‌گیرد. GT63 S E با این نیرو ظرف ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به حداکثر سرعت ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

ترمزهای کربن سرامیکی پرفورمنس بالای AMG، سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب و سیستم کنترل سواری AMG با کمک‌فنرهای تطبیقی هم این سرعت و قدرت چشمگیر را کنترل می‌کنند. هرچند گزینه‌های قابل انتخاب برای تودوزی و رینگ‌های خودرو بدون تغییر باقی مانده‌اند اما مرسدس رنگ بیرونی سفید متالیک جدیدی را ارائه کرده است. قیمت GT63 S E Performance چهاردر مدل ۲۰۲۴ در آلمان از ۲۰۷,۷۰۸ یورو معادل ۲۱۸ هزار دلار آغاز می‌شود.