«مرسدس مایباخ اس کلاس» برای سال ۲۰۱۹

AndroidOnlineNewsImage (17)

هرچند هنوز یک ماه تا آغاز نمایشگاه خودروی ژنو فاصله داریم، اما کمپانی‌ها از حالا شروع به معرفی خودرو‌هایشان کرده‌اند تا در ژنو آن‌ها را به نمایش بگذارند. مرسدس نیز از مدل ۲۰۱۹ مایباخ اس کلاس رونمایی کرده است که فروش آن از تابستان سال جاری میلادی شروع خواهد شد.

جلوپنجره‌ مایباخ با خطوطی عمودی حالا جذاب‌تر از پیش جلوه می‌کند. مرسدس می‌گوید که از طرح کت‌های خط‌ دار برای طراحی این جلوپنجره الهام گرفته است. البته پیش از این نیز مشابه این طرح را در کانسپت ویژن مایباخ ۶ نیز دیده بودیم.

در مدل مایباخ S 560 4Matic از موتور ۴ لیتری توئین توربو V8 استفاده شده است که توانایی تولید قدرت ۴۶۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۰ نیوتون‌متری را دارد. با استفاده از این موتور می‌توان طی ۴٫۸ ثانیه از سرعت ۰ به ۶۰ مایل بر ساعت (حدود ۹۶ کیلومتر بر ساعت) رسید. استفاده از همان موتور مدل ۲۰۱۸ نشان می‌دهد که مرسدس علاقه‌ای به بهبود مشخصات فنی مایباخ نداشته و بیش‌تر تمرکزش را صرف بهبود زیبایی و امکانات این خودروی لوکس صرف کرده است.

این موضوع درمورد مایباخ S650 نیز صدق می‌کند و همان موتور ۶ لیتری V12 با قدرت ۶۲۱ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون‌متری در زیر کاپوت این مدل به مانند ۲۰۱۸ قرار می‌گیرد.

مرسدس در نسخه ۲۰۱۹ این انتخاب را پیش روی مشتریان گذاشته است که میان سه مدل مختلف چرخ ۲۰ اینچی یکی را سفارش دهند. همچنین طرح دورنگ خودرو با ۹ ترکیب مختلف قابل انتخاب هستند. اما اگر فردی بخواهد خودرویش لوکس‌تر شود، می‌تواند یک لایه محافظ clear coat را نیز در لیست آپشن‌ها انتخاب کند تا رنگ خودرو شفافیت بیش‌تری داشته باشد.

مایباخ اس کلاس طولی برابر با ۵۴۶۱  میلی‌متر و فاصله دو محور ۳۳۶۵٫۵ میلی‌متری دارد. این اعداد یعنی نسخه لوکس‌تر اس کلاس به نسبت نسخه معمولی به میزان ۲۵۴ میلی‌متر در هردوی این ابعاد بزرگتر است و درنتیجه فضای بسیار بیش‌تری در اختیار سرنشینان ردیف عقب خواهد بود.

قیمت دقیق مدل ۲۰۱۹ هنوز مشخص نشده است اما با توجه به قیمت ۱۶۸ هزار دلاری مدل S 560 4Matic و ۱۹۸ هزار دلاری مدل S 650، باید انتظار قیمتی کمی بیش‌تر از این مقدار داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل