منصوری از جدیدترین پروژه خود با مرسدس بنز آ ام گ جی۶۳ رونمایی کرده است. این خودرو پس از تغییرات منصوری با نام پی۹۰۰ شناسایی می شود. منصوری پی۹۰۰ ترکیب رنگ بسیار جذابی دارد که به تم صحرا معروف است. مشکی که مربوط به جزئیات فیبرکربن می شود و رنگ خاک و شنی بدنه در مجموع بسیار متفاوت و خاص به چشم می آید.

 

منصوری در این پروژه یکی دیگر از رینگ های اختصاصی مونوبلاک خود را نیز به نمایش گذاشته است که در اندازه ۲۴ اینچی یک تابلو بزرگ و بینظیر را شکل داده است.

درپوش موتور با هوداسکوپ، سپر اصلی جلو، رکاب، بال عقب، قاب آینه ها و بسیاری دیگر از جزئیات بدنه با فیبرکربن کار شده است. داخل کابین نیز برای هماهنگی با بدنه، کد رنگی از کرم قهوه ای روشن انتخاب شده تا فضای صحرای شنی اینجا هم قابل حس باشد.منصوری پی۹۰۰ همانطور که از نامش مشخص است، باید حدود ۹۰۰ اسب بخار خروجی داشته باشد زیرا این یک رسم در کمپانی منصوری است که کد عددی نام را به اسب بخار ارتباط می دهد.اینجا هم مرسدس منصوری از پیشرانه ای با ۸۹۹ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتن متر استفاده می کند که در مقایسه با تریم استاندارد مرسدس بنز جی۶۳ با ۵۷۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر، ارتقا چشمگیری داشته است.

مرسدس بنز منصوری پی۹۰۰ طی ۳.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت آن برابر با ۲۵۰ کیلومتر برساعت است. این آمار برای نسخه استاندارد مرسدس بنز جی۶۳ برابر با ۴.۵ ثانیه و ۲۱۰ کیلومتر برساعت است.

 

طرفداران این اتاق در مرسدس بنز دیگر باید منتظر ای کیو جی ۲۰۲۴ باشند که در واقع تریم الکتریکی سری جی مرسدس بنز خواهد بود. براساس اطلاعات موجود، اتاق همچنان طراحی خود را حفظ می کند و از شاسی پلکانی استفاده خواهد شد. در این قسمت پیشرانه احتراقی جای خود را به الکتریکی خواهد داد که احتمالا ۶۰۰ تا ۶۷۰ اسب بخار خروجی و ۵۰۰ کیلومتر برد حرکتی دارد.