چندی پیش نشان BM Cars بستیون T77 را به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی مشهد و غرفه گروه بهمن معرفی کرد. BM Cars برنامه دارد تا در کنار این خودرو محصولات دیگری چون هونگچی E-QM5، هونگچی H5، دی اف اس کی E5، سانگ یانگ تورس، سانگ یانگ کوراندو و محصولاتی از هاوال و ام جی را به بازار ایران به صورت وارداتی عرضه کند.

با توجه به تصاویر ارسالی، بالاخره محموله رسمی و به نسبت پرتیراژ کراس اوور وارداتی BM Cars، یعنی بستیون T77 به گمرکات ایران رسیده است و به احتمال زیاد در آینده نزدیک این خودروها در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه می شود.

بستیون T77 یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم را در زیر کاپوت خود جای داده است. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۵۸ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۵۸ نیوتن متر را از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تر (WDCT) به چرخ های جلو منتقل می کند. سیستم تعلیق استفاده شده در محور جلوی تی ۷۷ از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع میله پیچشی است که سواری قابل قبولی را برای سرنشینان فراهم می کند. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷.۱ لیتر است که با توجه به وزن و ابعاد این خودرو، عدد قابل قبولی به نظر می رسد.

بستیون T77 نشان BM Cars به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، تریم داخلی چرم، دسته دنده الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال، سقف پانورامای برقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سنسور نور، سنسور باران، نور بالای اتوماتیک، فناوری LED چراغ ها، تابلوخوان، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… مجهز است.