قیمت و مشخصات رسمی پولستار ۱ پلاگین هیبرید

پولستار پلاگین هیبریدی

هم اکنون می توانیم جزئیات مربوط به قیمت گذاری و مشخصات اولین خودروی پولستار یعنی پولستار ۱ را بدانیم. این کوپه پلاگین هیبریدی در آمریکا قیمت پایه ۱۵۵ هزار دلاری و در اروپا نیز بهای ۱۵۵ هزار یورویی دارد. البته خریداران باید مدتی را منتظر تحویل این خودرو باشند زیرا تست های پیش تولیدی این محصول در تأسیسات چنگدوی چین پولستار تا پیش از پایان سال آغاز نخواهد شد.

انتشار جزئیات مربوط به قیمت گذاری پولستار ۱ پس از شروع پیش فروش این خودرو در ۱۸ کشور دنیا صورت گرفته است. با سپرده ۲۵۰۰ دلاری یا یورویی، مشتریان می توانند نام خود را در لیست رزرو ثبت کنند. پولستار می گوید بیش از ۷ هزار نفر این سپرده را نزد شرکت پرداخت کرده اند.

این قیمت گذاری محصول پولستار ۱ را دقیقاً در محدوده خودروهای لوکس قرار می دهد هرچند اعلام این قیمت غیرمنتظره نبوده است. در مقام مقایسه باید به خودروهایی همچون تسلا مدل S P۱۰۰D با قیمت پایه ۱۳۵ هزار دلار اشاره کنیم. همچنین قیمت پورشه پانامرا ۴ E-Hybrid از ۹۹۶۰۰ دلار آغاز می شود.

پولستار 1 پلاگین هیبرید

پولستار همچنین برنامه هایی برای آغاز برنامه اشتراک خود داشته و این برنامه مشابه پکیج های Care By Volvo برای XC۴۰ جدید بوده و احتمالاً شامل پیش پرداخت، هزینه های بیمه و نگهداری می باشد.

علاوه بر طراحی فوق العاده روان که پیش از این دیده ایم، اخیراً تصاویر جدیدی از پولستار ۱ منتشر شده اند. این خودروی پلاگین هیبریدی دارای پیشرانه ۲ لیتری توربو و سوپرشارژدار (انتقال نیرو به چرخ های جلو) به همراه مجموعه باتری ۳۴ کیلووات ساعتی و همچنین دو واحد الکتریکی برای به حرکت درآوردن چرخ های عقب است. انتظار می رود این خودرو در حالت الکتریکی محدوده حرکتی ۱۵۰ کیلومتری داشته باشد. مجموع خروجی این قوای محرکه ۶۰۰ اسب بخار خواهد بود.

پولستار ۱ خودرویی ۲+۲ خواهد بود یعنی ۴ صندلی خواهد داشت. پولستار محصول جدید خود را به عنوان یک جی تی هیبریدی، پرفورمنس و الکتریکی توصیف کرده و در لفافه به تمرکز خود روی تجمل و اسپورت بودن اشاره داشته است. این خودرو از معماری SPA بکار رفته در ولوو XC۶۰، XC۹۰، S۹۰ و V۹۰ سود می برد. پولستار ۱ دارای دامپرهای Öhlins، ترمزهای جلوی ۶ پیستوته Akebono و رینگ های ۲۱ اینچی خواهد بود.

پولستار 1 پلاگین هیبرید

قیمت و مشخصات رسمی پولستار 1 پلاگین هیبرید

گفته می شود تنها حدود ۵۰۰ دستگاه از پولستار ۱ در هر سال ساخته خواهد شد که دلیل عمده آن به خاطر فرایند ساخت بدنه فیبر کربنی و شاسی فولادی ای است که بسیار پیچیده می باشد.

قیمت و مشخصات رسمی پولستار 1 پلاگین هیبرید

قیمت و مشخصات رسمی پولستار 1 پلاگین هیبرید

قیمت و مشخصات رسمی پولستار 1 پلاگین هیبرید

قیمت و مشخصات رسمی پولستار 1 پلاگین هیبرید

قیمت و مشخصات رسمی پولستار 1 پلاگین هیبرید

قیمت و مشخصات رسمی پولستار 1 پلاگین هیبرید

این کمپانی تازه کار پس از عرضه پولستار ۱ برنامه هایی برای معرفی یک خودروی میان سایز ارزان تر با نام ۲ در سال ۲۰۱۹ دارد. این خودرو که به جنگ تسلا مدل ۳ خواهد رفت احتمالاً ارزان تر از پولستار ۱ خواهد بود. پس از آن نیز پولستار ۳ عرضه خواهد شد. این محصول نیز یک شاسی بلند الکتریکی برجسته با طراحی آئرودینامیک زیبا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل