شوالیه قرمز فراری!

۶۹

شرکت Pogea علاوه بر افزایش قدرت خروجی پیشرانه، یک سیستم خروجی اگزوز جدید نیز برای این خودرو نصب کرده تا علاوه بر بهبود عملکرد، صدای این پیشرانه V8 فراری نیز گوش نوازتر شود. این تغییرات اعمال شده بر روی این خودرو تنها منجر به افزایش قدرت این نسخه نشده است، بلکه عملکرد آن نیز بهبود داشته است و باعث شده تا این نسخه نسبت به Pista کمی سریع‌تر باشد.

در مقایسه با شتاب ۲٫۸۵ ثانیه‌ای Pista، این نسخه تیونینگ شده تنها ۲٫۸ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر برسد و در نهایت به بیشینه سرعت ۳۴۵ کیلومتر بر ساعت، دست خواهد یافت که ۵ کیلومتر نسبت به نسخه پیستا بیشتر است.

این تیونر، زمان زیادی را صرف کرد تا کیت بدنه‌ای آیرودینامیک برای این خودرو تولید کند که نمونه بارز آن، نصب یک بال عقب بزرگ در قسمت عقب خودرو است. بیشتر قطعات این کیت بدنه به منظور سبک سازی از جنس فیبرکربن هستند و به کمک الیاف فیبرکربنی، این شرکت موفق شده تا ۴۲ کیلوگرم از وزن این خودرو را کم کند. این تیونر بیان کرده است که قصد دارد تنها ۲۰ دستگاه فراری ۴۸۸ را به کیت FPlus Corsa مجهز کند که این کیت برای هر نسخه، ۴۳ هزار و ۱۰۰ دلار قیمت دارد.

منبع:خودرو کار

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل