سوبارو WRX STI 2019 معرفی شد

سوبارو

به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، این افزایش قدرت جزیی، به دلیل تغییر سیستم مکش هوا و نصب سیستم اگزوز پیشرفته روی این خودرو حاصل شده است. علاوه بر این، سوبارو برنامه ریزی ECU را تغییر داده است و پیستون هایی با آلیاژ مقاوم تر برای این خودرو نصب کرده است. تغییر فنی دیگری که در این خودرو دیده می‌شود، تغییر جعبه دنده شش سرعته دستی این خودرو است که ضریب دنده سه آن تغییر کرده و باعث شده تا این خودرو در شتابگیری، عملکرد بهتری داشته باشد. اما این خودرو، بدون دارابودن تجهیزاتی اضافه، دارای برچسب قیمت ۳۶ هزار و ۵۹۵ دلاری است.

سوبارو WRX STI 2019 معرفی شد

نسخه پایه سوبارو WRX، برچسب قیمت ۲۷ هزار و ۱۹۵ دلاری دارد که به پیشرانه ۲ لیتری ۲۶۸ اسب‌بخاری مجهز است. نسخه ۲۰۱۹ این خودرو، به یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی مجهز است که دارای سیستم اندروید اتو و اپل کار پلی است.

تریم مجهزتر سوبارو WRX STI، تریم Gray است که دارای برچسب قیمت ۳۹ هزار و ۶۹۵ دلاری است. این تریم دارای رینگهای ۱۹ اینچی بوده که درون آن، کالیپرهای ترمز برمبو با نشان STI مشکی رنگ روی آن‌ها، به چشم می‌خورد. همچنین درون کابین این خودرو، صندلی‌های اسپرت ریکارو با قابلیت تنظیم در هشت جهت برای راننده و سیستم استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید دیده می‌شود.

سوبارو بیان کرده که نسل بعدی WRX STI، حداقل در اواخر سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد. همچنین این خودرو دیگر از پیشرانه ۲٫۵ لیتری توربوشارژ فعلی بهره نخواهد برد و به جای آن، به یک پیشرانه با حجم کمتر و سیستم هیبریدی مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود که پیشرانه درون‌سوز، وظیفه انتقال قدرت به محور جلو و پیشرانه بنزینی، وظیفه انتقال قدرت به محور عقب این خودرو چهار چرخ محرک را بر عهده داشته باشند. 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل