سارقان خودرو، BMW را به زانو درآوردند

سارقان بی ام و

سارقان خودرو همپا با فناوری‌های ایمنی و امنیت خودرو ها، دانش خود را به روز کرده‌اند و از روش‌های جدیدی برای سرقت استفاده می‌کنند.
شرکت خودرو سازی BMW به تازگی اعلام کرده است که ازقدرت کافی برای ایمن سازی کامل خودرو‌های ساخت این شرکت و متوقف کردن حمله سارقان برخوردار نیست و سارقان جدیدا ازشیوه‌های جدیدی حتی برپایه اینترنت برای سرقت خودرو‌ها استفاده می‌کنند.
یکی از جدیدترین شگرد‌های سارقان برای دزدیدن خودروها، هک کردن سیستم مرکزی خودرو و دگرگون کردن فرمان‌های دستوری از سوی کاربران خودرو است.
این خودروسازی مشهور در کلاس جهانی اعلام کرده است آخرین مدل‌های بی سیم خودرو‌های ساخت این شرکت نسبت به حمله اینترنتی دزدها و استفاده آنها از ابزار‌های آنلاین که به شکل گسترده‌ای دردسترس همگان دردنیا قراردارد، ایمنی ندارد.
در یکی از ترفندها، سیگنال‌های کلید خودرو که صاحبان خودرو از درون خانه می‌فرستند به وسیله سارقان هک می‌شود وبه این ترتیب آن‌ها می‌توانند خودرو را باز و حتی روشن کنند.
با وجود اینکه تولید کنندگان خودرو میلیون‌ها دلار برای افزایش ایمنی خودرو‌های خود و بالا بردن ضریب امنیت آن‌ها هزینه می‌کنند، اما قادربه مقابله با سارقان نیستند.
مقام‌های BMW اعلام کرده اند به طور دائم درحال طراحی سیستم‌های جدید و مشارکت با پلیس برای ارتقای سیستم‌های امنیتی خود هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل