رونمایی از جدید ترین محصول چری در شانگهای

AndroidOnlineNewsImage (3)

روز ۱۰ اکتبر مرکز ورزشی دانشجویان شانگهای در فضای یخی و زیبا و جذاب خود شاهد رونمایی از جدیدترین و لوکس ترین محصول برند چری برای بازار چین و سایر بازارهای بین المللی چری بود. این مراسم با حضور بیش از ۸۰۰ خبرنگار داخلی و بین المللی صورت پذیرفت.
اینبار همگان با شور و شوق منتظر منتظر رونمایی از خودروی چری آریزو۶ بودند ،خودرویی که در مراسمی خاص بر روی یخ که دارای روح اسپورت و هیجان در کنار مراسمی مجلل بود و دقیقا از روح این خودرو الهام گرفته بود رونمایی گردید.

آریزو ۶ در اصل زبان جدید طراحی چری میباشد که حکایت از یک طراحی مدرن و شکیل دارد تا برای رقابت با بزرگان آماده گردد.
این شرکت سرمایه گذاری وسیعی را در زمینه تکنولوژی های هوشمند انجام داده است ، که در اریزو ۶ نمایان شده و به دنبال کسب برتری در زمینه های تکنولوژی هوشمند میباشد ، اخیرا نیز با باز گشایی یک مرکز جدید تحقیق و توسعه در قرانکفورت آلمان دامنه تحقیقات خود را گسترش داده و همچنین قرارداد جوینت ونچری این شرکت با جاگوار-لندرور نیز تاثیر به سزایی بر روی پلت فرم محصولات این خودروساز چینی داشته است.
در خودروی چری آریزو ۶ بسیاری از تکنولوژی های مدرن و روز بدست آمده در شرکت چری که با همکاری بسیاری از موسسات بین المللی بدست آمده ، استفاده گردیده است تا سرعت رشد و حرکت این خودروساز چینی را به خوبی نشان دهد ، همچنین به لحاظ ایمنی این خودرو مجهز به ۶ عدد ایربگ و همچنین سیستمهای ایمنی و پایداری روز گردیده تا ایمنی سطح بالایی را برای سرنشینان به همراه داشته باشد.
از سوی دیگر خودروی آریزو۶ دارای موتور پیشرفته ۱٫۵ لیتری مجهز به توربو شارژ ، و همچنین نسل جدید گیربکسهای سی وی تی ۹ سرعته میباشد که برای نخستین بار در این خودرو استفاده گردیده مجهز گردیده است.
خودروی آریزو۶ قرار است همزمان با بازار چین در کشور ایران نیز عرضه گردد.

منبع: خودرو بانک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل