نمایش نسل جدید «رنو کجار» در نمایشگاه پاریس

۱۸

رنو قصد دارد تا نسل جدید شاسی بلند ترکیبی و محبوب خود، رنو کجار را در نمایشگاه خودروی پاریس به نمایش بگذارد. رنو قصد داشته تا با اجرای بروز رسانی های متعددی در زمینه قابلیت های آفرودی، محصولی کامل تر و مجهز تر را برای مشتریان فراهم آورد.

رنو کجار

در عین حال تکنولوژی های جدید، ظاهر جدید و موتور جدید از جمله بروز رسانی های دیگر این خودرو خواهند بود. نسل فعلی رنو کجار توانسته در ۵۰ کشور دنیا فروشی در حدود ۴۵۰ هزار دستگاه داشته باشد و این شرکت امیدوار است با معرفی نسل جدید، فروشش را بهبود ببخشد.
نگاهی به تغییرات رنو کجار جدید
طرح جلویی رنو کجار بروز شده و اندکی چراغ ها بزرگتر و کشیده تر شده اند، در حالیکه همچنان زبان طراحی رنو در نمای خودرو رعایت شده است. همچنین شاهد استفاده گسترده از قطعات کرومی و چراغ های LED در نمای جلو خودرو هستیم. رینگ های ۱۷ و ۱۹ اینچی قابل انتخاب توسط مشتری هستند و سه رنگ جدید به مجموعه رنگ های قابل سفارش خودرو افزوده شده اند.

رنو کجار

در داخل کابین خودرو نیز یک سیستم سرگرمی R-LINK 2، مجهز به صفحه نمایش هفت اینچی با سیستم قبلی جایگزین شده است و کمی با کیفیت تر از مدل قبلی به نظر می رسد. همچنین با به کارگیری سیستم های الکترونیکی جدید، حق بیمه خودرو کاهش یافته است. هم چنین رنو با به کار گیری کروم در ساخت قطعات مختلف کابین، سعی کرده چندان اقتصادی و ارزان قیمت جلوه نکند.
نگاهی به پیشرانه ها
برای پیشرانه های رنو کجار ، مشتری می تواند از دو دسته دیزلی یا بنزینی انتخاب خود را انجام دهد. در بین گزینه های بنزینی، موتور ۱٫۳ لیتری TCe رنو نیسان، در دو مدل TCe 140 GPF و TCe 160PF همراه با سیستم های انتقال قدرت دستی و اتوماتیک قابل انتخاب هستند.در بین نمونه های دیزلی، موتور Blue dCi در دو نوع ۱۱۵ اسب بخاری و ۱۵۰ اسب بخاری گزینه های پیش روی مشتری هستند. در صورت انتخاب نمونه قوی تر، مشتری می تواند از قابلیت چهار چرخ محرک خودرویش لذت کافی را ببرد. اطلاعات مربوط به قیمت پس از رونمایی مشخص خواهند شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل