رندرهایی از «آلفا رومئو جولیتا» نسل بعد

۳۲۴

آلفا رومئو این روزها سخت سرگرم کار روی خودروهای گران‌قیمت خود نظیر استلویو و جولیا است اما انتظار می‌رود تا مدل‌های قدیمی و پایه آن نظیر می‌تو و جولیتا نیز فراموش نشوند. بنابراین حضور نسل جدید این خودروها می‌تواند گرمای بیشتری به تولیدات این خودروساز ایتالیایی ببخشد.

جولیتا نیاز به خون تازه‌ای دارد تا در رقابت با خودروهایی چون آئودی A3 اسپرت‌بک، مرسدس کلاس A و سری ۱ ب‌ام‌و قرار گیرد. جولیتا از سال ۲۰۱۰ وارد بازار شده است اما همچنان طراحی آن به‌روز و چشمگیر باقی مانده و با طراوت و جذاب به نظر می‌رسد. شاید عمده‌ترین تغییرات مورد لزوم در کابین این ماشین صورت گیرد تا کمی مدرن‌تر و امروزی‌تر شود. بعلاوه افزودن به تجهیزات هوشمند و ایمنی این خودرو نیز کاملاً مورد تقاضا خواهد بود.

فروش جولیتا از ۷۸ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۱ به حدود ۴۱ هزار دستگاه در سال گذشته کاهش یافته و این نشان می‌دهد که به پایان عمر نسل اول این اتومبیل نزدیک شده‌ایم. البته هنوز معرفی جانشینی برای این خودرو و Mito قطعی نیست و ممکن است سودای حضور آلفا در بازار خودروهای گران‌تر و پرسودتر و مخصوصاً خودروهای شاسی‌بلند، نقطه پایانی بر داستان این هاچ‌بک‌های دلپذیر باشد.

در اینجا شما طراحی‌های غیررسمی از یک طراح مستقل به نام Gianmarco Giacchina را مشاهده می‌کنید که برای جولیتای نسل بعدی پیشنهاد شده است. چراغ‌های جلوی تهاجمی‌تر کاملاً در هماهنگی با جلوپنجره مثلثی آلفا قرار می‌گیرند اما قسمت عقب خودرو تا حدودی یادآور خودروی سئات لئون است. آیا چنین طرحی را برای جایگزینی جولیتا می‌پسندید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل