یک نمونه از وانت ۶×۶ رضوانی هرکول با قیمت ۲۵۰ هزار دلار برای فروش گذاشته شده است. این نمونه به پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری V8 با ۵۰۰ اسب بخار قدرت مجهز است.وانت ۶×۶ هرکول چند سال پیش توسط شرکت رضوانی معرفی شد و حالا یک نمونه از آن در فلوریدا توسط یکی از نمایندگی‌های شورلت برای فروش گذاشته است. این پیکاپ غول‌پیکر و چشمگیر بر اساس جیپ گلادیاتور ساخته شده اما تغییرات زیادی داشته و به همین دلیل در نگاه اول شاید تصور شود هرکول یک پیکاپ کاملاً سفارشی است که از ابتدا ساخته شده است. مطمئناً مهم‌ترین تغییری که در گلادیاتور ایجاد شده افزودن یک محور سوم و دو چرخ به عقب خودرو است. این محور زیر اتاق بار بزرگی جای گرفته که حالا طول آن به ۲.۴ متر رسیده است.

رضوانی
رضوانی

رضوانی همچنین سیستم تعلیق مسابقه‌ای فاکس و اکسل‌های دانا ۶۰ را هم به این پیکاپ افزوده است. در همین حال، برای بدنهٔ هرکول هم پانل‌های کاملاً جدیدی طراحی شده است. جلوی خودرو با جلوپنجره‌ای مشکی، چراغ‌های جدید و سپر فولادی با قلاب‌های بکسل نمایی وحشی دارد. در بخش جانبی هرکول هم رینگ‌های اختصاصی مشکی‌رنگ با لاستیک‌های آفرودی ۳۷ اینچی جلب‌توجه می‌کنند. چراغ‌های عقب منحصربه‌فرد، سپر عقب مشکی و باربند اسپرت روی اتاق بار هم از دیگر ویژگی‌های بیرونی این پیکاپ شش چرخ هستند.

رضوانی برای هرکول چند پیشرانهٔ مختلف را ارائه می‌کند که از ۳.۶ لیتری V6 پنتااستار با ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور و ۳ لیتری V6 دیزلی با ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور آغاز می‌شود؛ اما نمونه‌ای که برای فروش گذاشته شده به موتور ۶.۴ لیتری V8 همی با ۵۰۰ اسب بخار قدرت مجهز است که نیروی خود را به گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک تحویل می‌دهد. این پیکاپ ۱۰۴۵ کیلومتر کار کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رود، هرکول ۶×۶ هرگز ارزان نیست و فروشنده قیمت ۲۵۰ هزار دلار را برای آن اعلام کرده که حدود ۶.۵ برابر قیمت پایهٔ یک جیپ گلادیاتور است.