رامک خودرو منحصر بفرد رونمایی کرد/محصول جدید سان یانگ G4رونمایی شد

photo_2018-01-20_11-40-13

G4 که آن را میتوان به عنوان جدیدترین SUV کمپانی سانگ یانگ نامید که در چند ماه گذشته وبا ورود به بازار کشور ودیگر بازار های منطقه توانسته نظربسیاری از کارشناسان را به خود جلب کند. مراسم رونمایی از سانگ یانگ رکستون G4در حالی برگزار شد که احسان کرمی  مجری توانمند کشور برای معرفی این خودرو در نظر گرفته شده بود کرمی ابتدا در مورد اتفاقات آن شب توضیحاتی را اعلام کرد و ادای احترامی به جان باختگان حادثه سانچی توسط رامک خودرو در نظر گرفته شد با اجرای یک کلیپ زیبا اجرا شد . بعد از آن علی عزیزی، مدیرعامل رامک خودرو  به پشت تریبون دعوت شد ودر باره این خودروی منحصر بففرد توضیحاتی را بیان کرد .عزیزی گفت: (در این چند وقت به خاطر بسته بودن سامانه  ثبت سفارش و برخی مشکلات ناخواسته نتوانستیم تا خودروها یمان را در موعد مقرر به مشتریان گرامی  تحویل نماییم و برای همین از آن ها عذرخواهی می کنیم. برنامه ریزی های مناسبی را انجام داده ایم تا بتوانیم هر چه زودتر این تاخیرها را هرچه جبران نماییم ». وی همچنین اشاره کرد رامک خودرو توانسته بعنوان برترین نمایده سان یانگ در جهان معرفی گردد ).
بعد از  سخنان عزیزی که مرود تشویق حضارقرار گرفت سفیر کره جنوبی به روی صحنه آمد وی در بیانات خود گفت: «خوشحال هستم که امشب در اینجا حضور دارم . کمپانی سانگ یانگ نماد واقعی صنعت خودرو کره به حساب می آید.. امروز می بینیم که سانگ یانگ دوباره محصولی متفاوت را معرفی کرده و خوشحالم که این خودرو را در ایران با همکاری رامک خودرو میبینم  .امیدوارم روزی برسد که رامک خودرو، محصولات خود را به بازار ایران عرضه کند و بتواند آن محصول را به کره صادر نماید .وی همچنین در مورد اتفاقی که برای کشتی نفکش سانچی افتاد ابراز تاسف کرد.

بعد از صحبت های سفیر کره که بصورت خاصی فارسی را بیان می کرد گروه مایان چندین قطعه موسیقی بیکلام را برای حاضرین نواختند و سپس انتضار ها به سر رسید و ویدئویی از رکستون ونبردش با کویر در سالن پخش شد ونشان میداد که راننده ای در کویر در شرایط خواص خودرو را تست میکند در همین هنگام مانیتور بزرگ سال باز شد وخودرو وارد سالن شد وهمان راننده از خودرو پیاده شد و سوئیچ را به مجری تحویل داد . بی شک میتوان این رونمایی را خاص ترین رونمایی خودرو های وارداتی وداخلی در چند وقت گذشته نامید . سپس کارشناس متبحر گروه صنعتی رامک خودرو تمامی مشخصات این خودرو را برای حاضرین توضیح داد .وقیمت وزمان ورود این خودرو به صورت رسمی به کشور را به زمانی دیگر موکول نمودند که در بخش نامه های آتی این شرکت به عموم مردم اعلام خواهد شد .اما مشخصات رکستون را می توان پیشرانه دو لیتری توربو GDi که ۲۲۲ اسب بخار را با گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر از دور موتور ۱۵۰۰rpm تولید می کند دانست . گیربکس ۶ دنده اتوماتیک آیسین هم وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو به دیفرانسیل ها دارد. از نظر طول، رکستون ۲۰۱۸، حدود چهار متر و ۸۵ سانتی است و ارتفاع بیش از یک متر و هشتاد سانتی متر را دارد. برای همین نظر ابعاد، بسیار نزدیک به تویوتا پرادو بوده و تنها ۱۰ سانتی متر از آن کوتاه تر است.
از دیگر مشخصات این خودرو میتوان به :
۹ کیسه هوا
رادار خطی
رادار نقطه کور
سیستم کنترل پایداری
سیستم ضد واژگونی
پشت آمپر نیمه دیجیتال با امکان انتخاب نوع طرح
تودوزی چرم
۷ صندلی
گرمکن صندلی های جلو و عقب
سردکن صندلی های جلو
گرمکن فرمان
سیستم تهویه دوگانه
سیستم تهویه ردیف سوم و کمپرس کولر مستقل
رینگ های ۲۰ اینچی
تنظیم سه حالته وضعیت دیفرانسیل
سنسور نور
سنسور باران
شستشوی اتوماتیک شیشه های جلو
سانروف
خروجی دوشاخه برق ۲۲۰V با توان ۲۰۰W
استارت دکمه ای
حافظه صندلی راننده
آینه های تاشو برقی
دوربین ۳۶۰ درجه ۲D و ۳D
ترمز پارک برقی
اتوهلد
نوربالای اتوماتیک
آینه وسط حساس به نور
درب صندوق برقی
زاپاس مشابه به لاستیک های اصلی
کروزکنترل
و…

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل