دورهمی اسطوره‌های اتوبان ۲۰۱۷

AndroidOnlineNewsImage (1)

در هفته خودرویی مونتری می‌توان همه نوع خودرو اعم از سوپر اسپورت، کلاسیک و… را مشاهده نمود. در این چند روز می‌توان بیشتر از کل عمر خود شاهد محصولات آلفارومئو، استون مارتین و فراری بود؛ اما اگر خواهان کلکسیونی بزرگ از محصولات آلمانی باشید، گردهمایی اسطوره‌های آلمان به شما نشان می‌دهد که کجا باید بروید.

از سال ۲۰۰۹ تاکنون این رویداد باعث دور هم جمع شدن کلوب ب ام و، مرسدس و آئودی آمریکا شده است. در این گردهمایی شاهد همه نوع خودرو از M3 جدید گرفته تا ۱۹۰ SL و همچنین طیف وسیعی از محصولات این برندها خواهید بود. این کلوب ها همچنین توسط خود کمپانی‌ها نیز حمایت می‌شوند. ب ام و چندین محصول مفهومی را در این رویداد برای نمایش عرضه می‌کند. پورشه نیز چندین سال بخشی از این نمایش بود اما از سال ۲۰۱۴ در آن حضور نیافته است.

ورود به این همایش بسیار آسان است. تنها ۲۰ دلار برای پارکینگ می‌پردازید. همچنین جوایزی به انتخاب مردم وجود دارد که در آن بهترین خودروها به انتخاب بازدیدکنندگان معرفی می‌شوند.

چیزی که درباره این رویداد دوست داریم به نمایش درآمدن طیف وسیعی از محصولات برندهای متنوع است. می‌خواهید M3 های کلاسیک را ببینید؟ مشکلی نیست. به دنبال مرسدس‌های کوپه هستید؟ اینجا می‌توانید آن‌ها را ببینید. خودروهای مسابقه‌ای آئودی را دوست دارید؟ سری به اینجا بزنید.

هر کسی که عاشق خودروهای آلمانی باشد قطعاً این رویداد را دوست خواهد داشت. با جوی دوستانه و پیک‌نیک مانند، رویداد اسطوره‌های اتوبان محلی برای تجربه احساسی خاص است.
خب چیزی که حقیقتاً موردنیاز است، نه صحبت درباره این رویداد بلکه تماشای تصاویری است که مشاهده می‌کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل