جنتلمن انگلیسی طوفان به پا کرد

AndroidOnlineNewsImage (3)

روز گذشته بود که از رکورد شکنی هیولای برقی و مسابقه ای فولکس واگن در مسابقات سالانه تپه نوردی پایکس پیک خبر دادیم اما امروز باید به سراغ دیگر محصول شاخص گروه فولکس واگن یعنی بنتلی بنتایگا برویم که به لطف بهره مندی از پیشرانه W12 در زمره سریعترین شاسی بلندهای جهان قرار می گیرد.
در سال ۲۰۱۴ یک راننده حرفه ای پشت فرمان رنجرور اسپرت موفق به ثبت زمان ۱۲ دقیقه و ۳۵ ثانیه برای طی مسیری در حدود ۱۷ کیلومتر شد، اما حالا بنتلی بنتایگا با میانگین سرعت ۱۰۷ کیلومتر در ساعت توانسته تا همین مسیر را در زمان باورنکردنی ۱۰ دقیقه و ۴۹ ثانیه طی کند. شاید تصور کنید که بنتلی تغییرات وسیعی را بر روی این مدل اعمال کرده است اما واقعیت این است که به جز نصب رول کیج، سیستم اطفا حریق و استفاده از تایرهایی با چسبندگی بیشتر ساخت پیرلی و تعویض صندلی عقب با صندلی های مسابقه ای سبک وزن تر و ست اگزوز اسپرت ساخت آکروپاوییچ، بنتلی بنتایگا رکورد شکن، تفاوت فنی بزرگی با مدل های جاده ای ندارد.
ماحصل این رکورد شکنی به جز جنبه های تبلیغاتی، افزوده شدن یک لاین آپ جدید و تولید محدود به خط تولید بنتلی بنتایگا است که سریعترین SUV جهان را تبدیل به گزینه ای ایده ال برای کلکسیونرها می کند.

منبع:خودرو بانک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل