تولید «آلفارومئو ۴C کوپه» متوقف می شود

۲۰۱۶ Alfa Romeo 4C

آلفارومئو ۴C بازگشت آلفارومئو به ایالات متحده را رقم زد. اکنون پس از ۵ سال حضور این خودرو در بازار و فروش اندکی بیش از ۱۷۰۰ دستگاه از آن در امریکا، آلفارومئو تولید مدل کوپه آن را برای همیشه متوقف می کند. دنی پریت مدیر تولید آلفارومئو در مصاحبه ای با نشریه Motor Authority اعلام کرد که این خودروی اسپرت بعد از مدل سال ۲۰۱۸ طیف محصولات آلفا را ترک می کند. اما خبرهای خوبی برای طرفداران ۴C وجود دارد.
با اینکه تولید مدل کوپه ۴C متوقف می شود، تولید مدل کانورتیبل آن تا چند سال دیگر ادامه پیدا می کند. بنابراین اگر قصد خرید مدل کوپه ۴C با قیمت ۵۵٫۹۰۰ دلار را دارید اکنون وقتش است! در این حین قیمت مدل اسپایدر ۴C اندکی افزایش می یابد و از ۶۵ هزار دلار به ۶۶٫۹۰۰ دلار خواهد رسید.
آلفارومئو به عنوان بخشی از به روز رسانی ۴C برای مدل های سال ۲۰۱۸، پکیج Track را نیز از طیف مدل های ۴C حذف می کند. با این حال بسیاری از امکاناتی که بخشی از این پکیج هستند مانند ضربه گیرهای اسپرت، رینگ های آلومینیوم فورج ۱۸ اینچی در جلو و ۱۹ اینچی در عقب، تایرهای مسابقه ای پیرلی پی زیرو AR و پوشش فیبرکربنی برای آینه های جانبی هنوز به عنوان امکانات اضافی برای مدل اسپایدر ارائه می شوند.

توقف تولید مدل کوپه ۴C (که زیاد هم تعجب آور نیست) اولین مرحله از استراتژی ۵ ساله آلفارومئو است. ماه گذشته این خودروساز از تولید ۷ مدل جدید خبر داد که شامل مدل ۶۰۰ اسبی GTV و بازگشت مدل ۸C تا سال ۲۰۲۲ است.
متاسفانه ۴C کوپه بخشی از این استراتژی ۵ ساله نیست. امیدواریم سرانجام یک جانشین موفق تر برای ۴C معرفی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل