تقویت متفاوت «تویوتا» پرادو از نوع ژاپنی‌ها

AndroidOnlineNewsImage (77)

پرشین خودرو/ والد در آخرین پروژه کاری خود تویوتا پرادو را هدف قرار داده و با ارائه یک کیت اختصاصی بدنه، این شاسی بلند تویوتا را تبدیل به یک هیولای زره پوش کرده است.
والد اینترنشنال ( Wald International ) معروف به گاومیش سیاه، تیونر ژاپنی الاصل است که به ندرت محصولات خود را به زبان انگلیسی رسانه‌ای می‌کند و آخرین اخبارهای بدست آمده از سوی این شرکت، گویای این است که والد در آخرین پروژه کاری خود “تویوتا پرادو” را هدف قرار داده و با ارائه یک کیت اختصاصی بدنه، این شاسی بلند ژاپنی را تبدیل به یک هیولای زره پوش کرده است.
در رابطه با طراحی خودرو چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد، زیرا تیونر ژاپنی “والد اینترنشنال” شاسی بلند “تویوتا پرادو” را به یک شاهکار در دنیای تیونینگ بدنه تبدیل کرده است و همانطور که می‌بینید، طراحی خشن اتومبیل باعث شده تا جذابیت فاصله گرفته از سری محصولات “تویوتا پرادو” بار دیگر به این برند خوش هیکل تویوتا برگردد.
در این زمینه می‌توان به چراغ‌های پیشانی تاریک، مجموعه سپر کاملا جدید با اصلاح مجرای ورود هوا، جلوپنجره بزرگ با لوگوی مشکی رنگ تویوتا در مرکز آن، رینگ‌های بزرگ نقره‌ای، چراغ‌های تاریک عقب، خروجی‌های اگزوز نصب شده در اطراف بدنه، اصلاح سپر عقب اتومبیل، شیشه‌های دودی و همچنین به چراغ مخصوص ماشین‌های فرمول ۱ اشاره داشت که بر روی سپر عقب نصب شده است.
متاسفانه برخلاف ظاهر اتومبیل، تیونر مذکور هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با تقویت پیشرانه ارائه نکرده است، پس می‌توان نتیجه گرفت که هیچگونه تغییری بر روی پیشرانه اتومبیل ایجاد نشده است، هرچند نمی‌دانیم که پیشرانه استاندارد اتومبیل از چه نوع و با چه حجمی در زیر کاپوت این پروژه استفاده شده است، ولی می‌توان امیدوار بود که قوی‌ترین گزینه موجود انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل