گک ترامپچی ES9 جدید ترین شاسی بلند گک برای بازار چین است. کراس اووری پلاگین هیبرید که از سری محصولات سبز گک به شمار می رود. ۲۰ سپتامبر، گک (GAC) اعلام کرد که شاسی بلند آینده خود، ES9 ، با نام تجاری ترامپچی (Trumpchi) ، پیش فروش خود را از اول اکتبر آغاز خواهد کرد. ES9 بعد از E9  که یک مدل MPV بود، دومین خودرو از سری E و انرژی های نو ترامپچی است.

طراحی کابین و بدنه ترامپچی ES9
ترامپچی ES9 در پنج رنگ بیرونی شامل مشکی، سفید، سبز، خاکستری و نقره ای و همچنین دو استایل برای انتخاب مصرف کنندگان در دسترس است. این دو استایل مسافرتی و بال اژدها نام دارند. بیانیه رسمی ادعا کرده است که طراحی مسافرتی (در تصویر اینجا) از کوه اورست الهام گرفته شده است. از کنار، ستون های B، C و D سیاه شده اند تا جلوه سقف معلق ایجاد شود. این خودرو بر روی رینگ های ۱۹ یا ۲۰ اینچی سوار شده است. اندازه ترامپچی ES9  ۵۱۱۰/۱۹۷۶/۱۷۸۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۹۲۰ میلی متر است.

نسخه مسافرتی ترامپچی ES9 مجهز به یک جعبه ذخیره سازی مربعی است که گک ادعا می کند یک کوله پشتی مسافرتی چند منظوره منحصر به فرد است. فضای داخلی در سطح وسیعی از مواد نرم پوشانده شده است و دارای سه تم رنگی است. ترامپچی ES9  صفحه پشت کیلومتر ۱۲.۳ اینچی فول ال سی دی، صفحه کنترل مرکزی ۱۴.۶ اینچی با تراشه داخلی کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵ و نمایشگر هد آپ واقعیت افزوده دارد. علاوه بر این، این خودرو آخرین نسل از اکوسیستم متصل رانندگی هوشمند ADiGO 4.0 را ارائه می کند که از عملکرد های کمک رانندگی پیشرفته پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، خودروی جدید در طرح بندی های شش و هفت نفره موجود است. به گفته گک  ، ۴۲ ماده جاذب صدا در کل خودرو وجود دارد، از جمله شیشه جلوی آکوستیک کاهنده صدا و پنجره های ردیف جلو با ضخامت ۵ میلی متر.

مشخصات فنی
ترامپچی ES9 بر روی پلتفرم i-GPMA  (معماری تکه ای پلتفرم جهانی گک) ساخته شده است. این پیشرانه متشکل از یک موتور هیبریدی ۲.۰ لیتری توربوشارژ، یک موتور الکتریکی و یک گیربکس GMC400 که مخصوص خودرو های هیبریدی است می باشد.

موتور ۲.۰ لیتری توربو دارای حداکثر قدرت ۱۴۰ کیلو وات (۱۸۷ اسب بخار) و حداکثر گشتاور ۳۳۰ نیوتن متر است در حالی که موتور الکتریکی حداکثر قدرت ۱۱۰ کیلو وات (۱۴۰ اسب بخار) دارد. بسته باتری لیتیومی سه تایی ۲۵.۵۷ کیلو وات ساعتی آن، برد پیمایشی در حالت تمام الکتریکی ۱۴۳ کیلومتر (بر اساس استاندارد CLTC) را فراهم می کند، و برد پیمایشی ترکیبی آن به ۱۲۱۵ کیلومتر می رسد.همچنین انتظار می رود که این خودرو با برچسب قیمتی کمتر از  ۴۱,۱۰۰ دلار تا اواخر سال جاری به‌طور رسمی عرضه شود.