برگزاری راند اول و دوم مسابقات موتورکراس قهرمانی آسیا در زیر باران شدید در مالزی

موتور سواری

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، تیم ۴ نفره ایران که با پشت سر گذاشتن اردوی چند هفته ای در پیست آزادی تهران در این رقابت ها حاضر شده بود ، بدلیل شرایط جوی نامناسب و برگزاری مسابقه در زیر بارش شدید و به رغم تلاش زیاد نتوانست سهمی در روی سکوهای برتر برای خود دست و پا کند .
برترین های موتور کراس آسیا از کشورهای ژاپن ، کره جنوبی ، هند ، مغولستان ، چین ، سری لانکا ، مالزی ، ایران ، فیلیپین و اندونزی در این مسابقات حاضر بودند که روس ها هم به عنوان میهمان شرکت کردند . در هوای بارانی و پیست گل آلود موفقیت بیشتر با قهرمانان شرق آسیا بود که آشنایی بیشتری با مسابقه در چنین شرایط جوی را داشتند و اکثر سکوهای نصیب آنان شد .
در تایم گیری قبل از شروع مسابقات که پنج شنبه ششم اردیبهشت ماه در هوای مطبوع برگزار شده بود ، در ۲۵۰ سی سی امیر ثابتی فر بعد از قهرمانان ژاپنی سوم شده بود علیرضا پرورش دوازدهم و در ۱۵۰ سی سی نیز محمد حسین دانش پژوه و پیمان علیزاده ششم و هشتم شده بودند .
تیم موتورکراس ایران را در این مسابقات ، مهران همتیان به عنوان سرمربی و فرزاد آزادی به عنوان مکانیک و پشتیبانی همراهی کردند 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل