انتشار اطلاعاتی جدید و جالب از بی ام و سری ۳ جدید

BMW M3

برخی اطلاعات در مورد بی ام و سری ۳ جدید توسط این خودروساز آلمانی منتشر شد.
، G20 سری ۳ از قدرتمندترین موتور چهار سیلندری بهره خواهد برد که تاکنون در یک مدل تولیدی بی ام و ارائه شده است. تاکنون، قدرتمندترین موتور چهار سیلندری که برای یک مدل تولیدی بی ام و به کار رفته بود نسخه ۲۵۵ اسب بخاری ر ۲٫۰ لیتری توربو بود بنابراین موتور ۲٫۰ لیتری سری ۳ جدید باید حداقل قدرت ۲۶۰ اسب بخار داشته باشد. علاوه بر آن، بی ام و ادعا می کند این موتور جدید ۵ درصد مقرون به صرفه تر از موتور ۲٫۰ لیتری توربوی F30 سری ۳ کنونی است.
هم چنین مدل G20 سری ۳ ارتفاع ۱۰ میلی متر کم تر از F30 سری ۳ کنونی خواهد داشت و از شاسی های مقاوم تر بهره خواهد برد در حالی که در برخی ساختارها حدود ۵۴ کیلوگرم سبک تر خواهد بود. این خودرو هم چنین دماغه ای عریض تر به همراه دمپرهای جدید خواهد داشت. این سدان از توزیع وزن ۵۰:۵۰ بهره می برد.
بی ام و در حال حاضر تست مدل های پیش تولید این خودرو را در نوربورگرینگ انجام می دهد در حالی که قرار است در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ شاهد رونمایی آن باشیم. این خودروساز اعلام کرده یک برنامه تست گسترده ویژه برای سری ۳ جدید تعیین شده تا به اطمینان از سواری مناسب، سیستم تعلیق درست تنظیم شده و فرمان و نیرومحرکه با دوام آن کمک کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل