افزایش فهرست امکانات و آپشن های استاندارد «رنو کوئید»

AndroidOnlineNewsImage (12)

 در مورد رنو کوئید بارها مطالبی خوانده اید و عکسهای بسیاری از این خودرو در ایران منتشر شده است. یکی از مهم ترین بازار های رنوکوئید، بازار هند است که این مدل از سال ۲۰۱۵ در آن حضور دارد. مدل قدرتمند تری از رنو کوئید، مجهز به موتور یک لیتری که ۶۸ اسب بخار قدرت تولید می کند نیز از سال ۲۰۱۶ وارد بازار هند شد و اخیرا مدل های اتوماتیک این خودرو نیز توسط مشتریان هندی قابل خرید هستند.
اما امسال برای نختسین بار، رنو بروز رسانی هایی روی رنو کوئید انجام داده و قرار است تا آپشن هایی همچون دوربین دنده عقب را که پیش از این تنها بر روی مدل های خاص مانند کوئید Climber و نسخه ابر قهرمان (Super Hero) قابل دسترسی بودند، به مدل های عادی نیز اضافه کند.

بروز رسانی هایی که بر روی مدل های ۸۰۰ سی سی و یک لیتری اضافه می شوند، عبارتند از: دوربین دنده عقب، خروجی برق دوازده ولت، بازوی تعلیق عقب، کمربند ایمنی برای سرنشین پنجم، سیستم سرگرمی به همراه صفحه نمایش لمسی و امکانات مجازی دیگر. برخی از امکانات جدید مانند صفحه نمایش لمسی می توانند کوئید را از رقبایش جلو بیندازند، اما هنوز جای خالی امکاناتی همچون برف پاک کن شیشه عقب در این خودرو خالیست.
در هند هنوز استفاده از ترمز ضد قفل اجباری نیست و بنابراین در این بروز رسانی شاهد افزودن سیستم ABS به همراه سنسور های پارک عقب، جهت حفظ ایمنی بیشتر سرنشینان نیز خواهیم بود. به واسطه حضور رقبای قدرتمندی همچون سوزوکی، فروش رنو کوئید با وجود سرمایه گذاری عظیم رنو رو به کاهش است و این شرکت فرانسوی قصد دارد تا نسخه های فیس لیفت این خودرو را نیز روانه بازار کند تا از افت بیشتر فروش جلوگیری نماید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل