اعلام سبد محصولات اسپورت «تویوتا» در ماه سپتامبر

۳۳۸

در رویدادی که ماه آینده برگزار خواهد شد، تویوتا درباره آنچه که “سری خودروهای اسپورت جدید” می‌نامد صحبت خواهد کرد. بدین ترتیب امکان دارد سایر مدل‌ها زیر سایه تولد دوباره سوپرا قرار بگیرند. اگرچه کمپانی جزئیات زیادی را منتشر نکرده اما اعلام کرده که این رویداد اساساً بازار داخلی ژاپن را هدف قرار خواهد داد.

ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا محصولات جدید شرکت فقط در ژاپن به فروش خواهند رفت یا اینکه در کشورهای دیگر نیز شاهد حضور آن‌ها خواهیم بود.

مدل‌های اسپورت کنونی تویوتا شامل ۸۶ و یاریس GRMN جدید هستند که این آخری هاچبکی داخلی با طراحی سه درب است. البته تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند نسخه پنج درب آن نیز در راه است. این خودرو که به تعداد محدودی تولید شده از برنامه رالی تویوتا الهام گرفته و از پیشرانه ۱٫۸ لیتری سوپرشارژردار با خروجی ۲۰۵ اسب بخار استفاده می‌کند. این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد.

همچنین امکان تولید جانشین MR2 نیز وجود دارد زیرا مدیر موسسه گازو ریسینگ اوایل سال جاری به این مسئله اشاره کرده بود.
امیدواریم این رویداد چیزی بیشتر از اعلام سبد محصولات اسپورت شرکت باشد و در آن خودروهایی را نیز ببینیم. احیای سوپرا می‌تواند واقعاً باعث جلب‌توجه زیاد شود هرچند گفته شده این خودرو ظاهراً در اواخر اکتبر و در نمایشگاه خودروی توکیو حضور خواهد داشت.

صرف نظر از این گمانه‌زنی‌ها به نظر می‌رسد تویوتا درباره معرفی خانواده خودروهای اسپورت جدی بوده یا حداقل می‌خواهد مشابه محصولات سری F اسپورت لکسس را در نظر بگیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل