آخرین تغییرات «دوج چارجر ۲۰۱۹»

AndroidOnlineNewsImage (81)

 دوج برای سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفته تا مدل چارجر را بروزرسانی کند تا سن زیاد این خودرو روی فروش آن در مقابل رقبا تاثیر منفی نگذارد. مشتریان دوج در سال ۲۰۱۹ خواهند توانست که چارجر را در مدل های SXT، GT، SXT AWD، RT، R/T Scat Pack و هلکت خریداری کنند.
قوی ترین مدل این خودرو نسخه‌ی هلکت است که دوج در مدل ۲۰۱۹ این خودرو برخی تغییرات را اعمال کرده است و برخی مشخصه های مدل فوق العاده قدرتمند دیمون را به آن افزوده است که از این تغییرات می توان به اضافه شدن سیستم لانچ کنترل، سیستم ذخیره گشتاور و سیستم چیلر After-Run اشاره کرد.
سیستم چیلر After-Run می تواند سوپرشارژر خودرو را حتی پس از خاموش شدن موتور خنک کند و سیستم ذخیره گشتاور نیز سوپرشارژر را از قبل شارژ می کند تا خودرو بالاترین عملکرد خود را ارایه کند، برای این کار دوج در این سیستم از یک سوپاپ بای پس استفاده می کند.

در بخش ظاهری چارجر هلکت جدید هم باید به کاپوت مشکی رنگ، جلوپنجره جدید با دو ورودی هوای بزرگ برای خنک کاری موتور و رینگ های فورجکاری شده‌ی ۲۰ اینچی اشاره کرد.
یک مدل پایین تر از هلکت مدل R/T اسکات پک است که این مدل از نظر ظاهری به هلکت شباهت دارد. مدل R/T اسکات پک به سیستم تعلیق با کمک فنرهای فعال و سیستم لانچ کنترل مجهز است. به صورت آپشن برای مین مدل می توان فنرهای Bilstein را سفارش داد که دارای سه نوع حالت رانندگی مختلف هستند.
مدل R/T در سال ۲۰۱۹ در مدل چهارچرخ محرک نیز قابل خریداری است. موتور این خودرو از نوع V8 با حجم ۵٫۷ لیتر است و می تواند ۳۷۰ اسب بخار قدرت و ۵۳۵ نیوتن متر گشتاور دارد.

مدل بعدی این خودرو مدل SXT AWD است که به موتور شش سیلندر ۳۰۰ اسبی با گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر است. این خودرو نیز همانطور که از نام آن مشخص است به سیستم چهارچرخ محرک مجهز شده است.
یکی از مدل های جدیدی که به مدل های چارجر اضافه شده است مدل GT است. این خودرو گرچه تشابهات زیادی با مدل SXT AWD دارد اما از دیفرانسیل متفاوت، منوی دوج پرفورمنس، شیفتر پشت فرمان و نمایشگر ۸٫۴ اینچی سیستم Uconnect بهره مند است.
دوج فروش این سدان اسپرت و محبوب را از اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل