آغاز فروش دوچرخه های الکتریکی لائوس و بوتاچیا قبل از پایان سال خواهد بود

kwrpiyszaeaqcwik

خودروی ایده آل :مسئول بخش واردات دوچرخه های الکتریکی شرکت داتیس خودرو با اشاره حضور نمونه های اولیه دوچرخه های الکتریکی در نمایشگاه بیان داشت : قرار بر این شده که دو برند معتبر ایتالیایی بوتاچیا و لائوس را وارد بازار ایران کنیم چنانکه تعداد مدل ها و تنوع  این نوع دوچرخه ها به ویژه محصولات بوتاچیا  بسیار زیاد است.

خانم عطایی در ادامه افزود : برند بوتاچیا شامل محصولات الکتریکی و غیر الکتریکی است. سرعت محصولات الکتریکی این برند ایتالیایی ۲۴ کیلیومتر در ساعت بوده و حدود ۱۱ ساعت میزان شارژدهی این دوچرخه الکتریکی است که به وسیله برق شهری به راحتی شارژ خواهند شد.

وی ادامه داد : برخی از دوچرخه های غیر الکتریکی بوتاچیا کاملا تمام کربن هستند و به همین دلیل از سبکی وزن بسیار خوبی بهره می برند که همین مهم باعث می شود این محصولات برای استفاده های شهری و کوهستان بسیار مناسب باشند.

خانم عطایی با اشاره به برند لائوس افزود : اما برند دومی که قرار است توسط شرکت داتیس خودرو به بازار ایران عرضه شود برند لائوس است. محصولات این برند به صورت ۱۰۰% دست ساز بوده و همه ی قطعات آن در کشور ایتالیا توسط متخصصان این کشور مهد طراحی، با دست ساخته می شود.

وی ادامه داد : برخی از محصولات برند لائوس با انرژی خورشید کار می کنند و البته تمام کربن هستند. سرعت این محصولات ۴۵ کیلومتر در ساعت است و به وسیله رکاب زدن نیز شارژ می شوند.

عطایی در خصوص قیمت این محصولات بیان داشت : هنوز قیمت قطعی این محصلات مشخص نیست اما آنچه که مشخص است محصولات برند لائوس به دلیل دست ساز بودن گرانتر خواهند بود.

وی در پایان افزود : تاریخ دقیق فروش محصولات را نمی توان در حال حاضر اعلام کرد اما فروش این محصولات قبل از پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل