ایمن ترین خودرو سال ۲۰۱۷ مشخص شد

AndroidOnlineNewsImage (15)

سال گذشته موسسه ایمنی euro ENCAP نزدیک به ۷۰ مدل را مورد آزمایشه ای متعدد قرارداد تا یکی از شلوغ ترین سال های خود را تجربه کند. در همین حال تنها نسل دوم ولوو XC60 بود که توانست از تمام آزمایش ها با قدرت و عملکرد عالی خارج شود و در نهایت ایمن ترین خودرو لقب گرفت.

این خودرو توانست در آزمایش های این موسسه نمره ۹۸ درصد را بدست آورد و در همین حال نمره ۹۵ درصد را در مورد سیستم های کمکی و امنیتی بدست آورد. در همین مورد معاون بخش امنیت خودرو ولوو اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۰ به جایگاهی خواهیم رسید که هیچ فردی در تصادفات در داخل خودروی ولوو کشته یا زخمی نشود.

ولوو تنها خودروسازی در دنیا است که توانسته ازموسسه یورو انکپ نمره های مثبتی در زمینه سیستم ترمز اتوماتیک بگیرد. در این آزمایش خودروهای XC60، S90 و V90 مورد بررسی قرار گرفتند که تمام آن ها با بهترین نمره وارد و سربلند از آن خارج شدند.

در لیستی که از سوی این موسسه اعلام شده است می توان نام های دیگری مانند فولکس واگن پولو، تی راک و آرتئون را مشاهده کرد. همچنین دو سوبارو امپرزا و XV نیز حضور دارند. اما همه این موارد یه خودروهای ۵ ستاره ختم نمی شود چرا که سال ۲۰۱۷ زمانی برای پیدا شدن اولین خودرو بدون ستاره نیز بود. فیات پونتو که در سال ۲۰۰۵ توانسته بود ۵ ستاره ایمنی بدست بیاورد در تست های جدید به بدترین شکل ممکن رد شد و هیچ ستاره ای بدست نیاورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل