میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی از ژنو به ایران می آید

۶۳۹۱۷_Geneva-591

میتسوبیشی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ مدل هیبریدی از آخرین نسل کراس اوور اوتلندر را به غرفه ی خود آورده است. آخرین نسل اوتلندر توسط آرین موتور در بازار ایران نیز عرضه می شود که به موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر بنزینی مجهز است. این خودرو به لطف کیفیت خوب، ظاهر جذاب و مزایایی چون نرمی و بیصدایی خود توانسته به فروش خوبی نیز در کشورمان دست پیدا کند.
نسخه ی هیبریدی اوتلندر نیز در بازارهای جهانی توانسته به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند و توانسته است به پر فروش ترین خودروی هیبریدی در کلاس خود تبدیل شود. این خودرو مجهز به موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر است که ۱۹۹۸ سی سی حجم داشته و با سوخت بنزین کار می کند. این موتور به دو عدد موتور الکتریکی ۶۰ کیلوواتی نیز متصل شده است که مجموع قدرت و گشتاور آن ها را به ۲۰۰ اسب بخار و ۳۸۵ نیوتون متر می رساند. نیروی این مجموعه ی هیبریدی از طریق یک گیربکس ضریب متغیر CVT به هر چهارچرخ خودرو انتقال پیدا می کند. وزن کلی این خودرو ۲۱۰۵ کیلوگرم است و با چنین وزنی می تواند در عرض ۱۱ ثانیه سرعت خود را به صور کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این مدل نیز در حدود ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است.

میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی

میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی

در این خودرو یک کلید وجود دارد که با فشردن آن می توان تنها با استفاده از نیروی الکتریکی حرکت کرد. اوتلندر هیبریدی در این حالت توانایی حرکت تا شعاع ۵۳ کیلومتری را دارد که عدد بسیار خوبی است. این شعاع حرکتی بالا به لطف استفاده از باتری لیتریوم-یون با ظرفیت ۱۲ کیلووات ساعت به دست آمده است. در حالت تمام برقی همچنین امکان دستیابی به حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت نیز وجود دارد. باتری های اواتلندر هیبریدی نیز در کف خودرو و در فضای ما بین اکسل های جلو و عقب قرار گرفته اند و به این ترتیب هیچ بخشی از فضای سرنشینان را اشغال نکرده اند. میتسوبیشی ادعا کرده است که مصرف سوخت این خودرو ۱۶۶ مایل بر هر گالن است که با استاندارد لیتر در صد کیلومتر ما می شود حدود ۱.۷ لیتر در هر صد کیلومتر، اگر چنین عددی در دنیای واقعای نیز قابل دستیابی باشد باید گفت که این خودرو از این نظر فوق العاده است.
میزان انتشار گاز CO2 نیز در این خودرو تنها ۴۲ گرم در هر کیلومتر است که عدد بسیار خوبی محسوب می شود. سایر امکانات این خودرو نیز شامل سیستم چهارچرخ محرک، سیستم اتوهلد، ترمز پارک الکترونیکی و کروز کنترل هوشمند هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل