مرسدس بنز غول پیکر مکعبی

khodroyeideal.ir-

مرسدس بنز کلاس G خودرویی است که از سال ۱۹۷۹ تا کنون بر روی خط تولید کمپانی مرسدس بنز قرار داشته است. این خودرو را باید در کنار رنجروور از سرآمدان کلاس اس یو وی ها به حساب آورد و کمتر خودرویی پیدا می شود که در مسیر های خارج جاده ای یارای رقابت با این خودرو را داشته باشد.
بنز جی کلاس در بازار با موتورهای مختلفی اعم از بنزینی و دیزلی عرضه می شود و در حال حاضر دو مدل AMG نیز با کد های G63 و G65 از این خودرو تولید می شوند. مدلی که در تصاویر مشاهده می کنید و در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته شده است مدل G63 است که مجهز به موتور هشت سیلندر وی شکل به حجم ۵.۵ لیتر است. این موتور با داشتن دو عدد توربوشارژر می تواند ۵۷۱ اسب بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. نیروی تولید شده توسط این موتور دست ساز با استفاده از یک گیربکس خودکار ۷ دنده به هر چهار چرخ خودرو انتقال پیدا می کند. این گیربکس دارای پدال های تعویض دنده در پشت فرمان نیز است.

بنز G63

بنز G63

شتاب صفر تا صد کیلومتر بنز G63 معادل ۵.۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن بر روی ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. از نظر شتاب جانبی قابل تحمل در سر پیچ ها، این خودرو یکی از نا امید کننده ترین خودروهای موجود در بازار است و تنها می تواند ۰.۵۸ جی را تحمل کند. مرسدس بنز جی کلاس در بازار ایالات متحده قیمتی در حدود ۲۲۰ هزار دلار دارد که آن را تبدیل به یکی از گران ترین محصولات مرسدس بنز و یکی از گران ترین شاسی بلند های جهان می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل