اسنپ های تازه‌نفس با خودروهای «ام‌وی‌ام»

app-download-instagram

درحالی‌که قانونی بودن اسنپ برای شهرداری و سازمان تاکسیرانی هنوز جای سوال دارد، شهروندان بیش از ۲۳ میلیون کیلومتر سفر برابر با ۵۸۱ بار دور زمین چرخیدن را با اسنپ تجربه کرده‌اند و به‌خاطر قیمت مناسب، برخورد خوب رانندگان با مسافران و تمیزی خودروهای اسنپ نمره رضایت ۴٫۶ از ۵۵ را ثبت کردند.

اسنپ

حمایت ۵۸۰ هزار نفر کاربر اسنپی، این شرکت را به فکر یکپارچه‌سازی خودروهای ۲۸ هزار راننده خود انداخته است. خودروهایی که طی قرارداد امضاشده از مدیران خودرو تهیه خواهند شد.

مدیران خودرو انتخاب اسنپ
اسنپ قصد دارد از این به بعد با محصولات مدیران خودرو به استقبال مسافران برود. امیرحسن امیری، معاون فروش شرکت مدیران خودرو در گفت‌وگو با اخبار خودرو ، درباره انتخاب اسنپ گفت: «اسنپ برای توسعه ناوگان خود به دنبال خودروهایی بود که شرایط و کیفیت مطلوب برای خدمات‌دهی به مشتریان را داشته باشند. این شرکت در بررسی‌های خود متوجه شد که محصولات مدیران خودرو از لحاظ کیفیت، ابعاد، آپشن، قیمت، شرایط فروش و خدمات پس از فروش ویژگی‌های لازم را دارند و همین نکات توجه آن‌ها را جلب کرده است.»

ثبت سفارش بدون محدودیت
قرارداد همکاری اسنپ با مدیران خودرو بسته شده و قرار است رانندگان اسنپ به سلیقه خودشان خودروی مناسب را انتخاب کنند. امیری درباره تعداد و انواع خودروهایی که اسنپ درخواست کرده است، توضیح داد: «مدیران‌خودرو در فروش و ارائه محصولات خود به اسنپ هیچ محدودیتی ندارد.

ما آمادگی واگذاری هر تعداد خودرویی را که اسنپ تقاضا داشته باشد، داریم. شرایط فروش ویژه همراه تسهیلات و بازپرداخت مناسبی را در نظر گرفته‌ایم تا افرادی که می‌خواهند با شبکه اسنپ همکاری داشته باشند، بتوانند از این شرایط استفاده و محصولات مدیران‌خودرو را خریداری کنند.»

استقبال از ام‌وی‌ام ۳۱۵ و ام‌وی‌ام ۵۵۰
امیری در خصوص بیشترین استقبال به عمل آمده از محصولات مدیران خودرو در این طرح عنوان کرد: «‌قرارداد همکاری با اسنپ را امضا کرده‌ایم تا آن‌ها بتوانند از سبد محصولات ما برای توسعه و یکپارچه‌سازی ناوگان خود استفاده ببرند. ما شاهد استقبال بسیار خوب اسنپ از محصولات مدیران خودرو بودیم. در میان سفارشاتی که تاکنون ثبت شده از خودروهای ام‌وی‌ام ۳۱۵ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ استقبال بیشتری به عمل آمده است.»

تحویل خودرو با پلاک شخصی
قرارداد اسنپ با مدیران خودرو جهت یکپارچه‌سازی خودروهای اسنپی است، نه نوسازی آن‌ها بنابراین قرار نیست هیچ خودرویی اسقاط و از رده خارج شود.

معاون فروش شرکت مدیران خودرو با اشاره به اینکه مدیران خودرو در جریان روابط اسنپ با سازمان تاکسیرانی نیست، افزود: «خودروهایی که به اسنپ تحویل داده می‌شوند، پلاک شخصی هستند و با تاکسی تفاوت دارند. در واقع خریداران رانندگانی هستند که در سیستم اسنپ کار می‌کنند.»

تسهیلات ویژه برای رانندگان اسنپ
قرارداد همکاری مدیران خودرو با شرکت اسنپ، تسهیلاتی محسوب می‌شود که اسنپ برای رانندگان خود در نظر گرفته است. امیری در توضیح تسهیلات ارائه شده، گفت: «تسهیلاتی که در اختیار اسنپ قرار دارد همان تسهیلاتی است که برای فروش گروهی و فروش به سازمان‌ها در نظر گرفته‌‌ایم.»

امیری ادامه داد: «خریداران، رانندگان اسنپ هستند که از سوی اسنپ معرفی می‌شوند و ما بر اساس قرارداد خود با اسنپ تسهیلات خرید خودرو را در اختیارشان می‌گذاریم. اسنپ در انتخاب خودرو هیچ محدودیتی ندارد و به دلخواه و سلیقه خود ثبت سفارش می‌کند. ما نیز سفارشات آنها را بررسی و خودروهایی را که در سبد اسنپ قرار می‌گیرد، به آنها واگذار می‌کنیم.»

تردد اسنپ ام‌وی‌ام
اگر اسنپ سوار باشید حتما متوجه تغییرات خودروهای اسنپ شده‌اید. معاون فروش شرکت مدیران خودرو در خصوص زمان تحویل سفارشات به رانندگان اسنپ عنوان کرد: «پذیرش سفارشات از اسنپ شروع شده است و از همین حالا تحویل محصولات را شروع کرده‌ایم. ضمن اینکه این قرارداد همکاری تا سال ۹۶ ادامه دارد.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس : تهران، بلوار اباذر، ساختمان پردیس زندگی، پلاک ۳۴، طبقه ۳،
واحد ۴۱۱
ایمیل: khodroyeideal[at]gmail.com

اینستاگرام

خودروی ایده آل